Gallup: varmat päivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoplaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoplaa"

Vieras
1. Kuinka kauan olet menetelmää käyttänyt?

2. Miten toteutat sen eli miten seuraat kiertoasi, miten bongaat ovulaation jne?

3. Otatko laskuissasi huomioon siittiöiden eliniän sekä munasolun eliniän?

4. Minkä pituinen kuukautiskiertosi on?

5. Onko sinulla säännöllinen kierto?

6. Tulitko raskaaksi aikana jona käytit tätä menetelmää?

7. Raskaudutko muutenkin helposti vai onko raskautuminen ollut kovan työn takana?

Muuten vain näitä kyselen että en harkitse ainakaan vielä itse tätä menetelmää joten ei kenenkään tartte tulla saarnaamaan sen epävarmuudesta... :)

Varmat päivät mulla on aina, mutta kun siis puhutaan täysin luomusta ilman ehkäisyä olevasta niin voin siihen vastata.

1) Monta vuotta, tosin alkuun yritettiin lasta tuloksetta.
2) Ovulaation bongaan sitkeästä kirkkaasta limasta ja vatsannipistyksistä ja varmistan kalenterista. Olen myös ovulaation aikaan halukkaampi. Enkä siis oikeasti välitä asiasta, koska meidän ei tarvitse ehkäisystä huolehtia, mutta tunnista ovikseni kyllä.
3) No jos ottaisin huomioon niin se yhden ainoan kerran kun olen raskautunut niin olen harrastanut seksiä ennen ovulaatiota eli jonkin aikaa ne viheliäiset siittiöt kai elää.
4) Kuukautiskiertoni on aika tasan se 28 päivää.
5) On.
6) Ei kyllä meillä on täytynyt tekemällä tehdä raskautta, olemme myös tekemällä tehneet tuloksetonta raskauden yritystä.
7) En pysty sanomaan raskaudunko helposti, koska vika on miehessäni enkä ole yrittänyt raskautta koskaan kenenkään muun kanssa.

Mutta vaikka tilanteeni ei olisi tällainen niin luottaisin kai siltikin rytmimenetelmään.

Eipä oo tarvinu tuollasiin turvautua. Nuorin täyttää sunnuntaina 4v ja siitä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä. Syynä pco et taitaa olla ehkäisykeinoista tehokkaimmasta päästä.