Gallup: Yöpaita/pyjama -pikkarit alle vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti-ihminen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti-ihminen"

Vieras
Tätä on joskus täällä jo kyselty, mutta haluan vielä nostaa tämän kyselyn uudestaan esiin. Laitatteko lapsílle pikkarit yövaatteiden alle? Meillä 5v tyttö ja ei laiteta pikkareita alle. Joka ilta ennen yövaatteiden pukemista pestään alapää ja yökkärit paljaalle iholle, oli sitten mekkomallin yökkäri tai housullinen malli. Aamulla sitten puhtaat pikkarit jalkaan, samoja yövaatteita pidetään n kolme yötä.

En pidä itsekään yöllä pikkareita muuten kuin tiettyyn aikaan kuukaudesta ;)

Ei laiteta. Annetaan paikkojen tuulettua :) Mä ja mies nukutaan ihan nakuina, lapset tykkäävät nukkua yökkäreillä mutta ilman pikkareita. Meillä jokainen saa tämän asian suhteen tehdä just niinkuin itse haluaa.

Meillä 3-vuotias tyttö nukkuu pelkissä pikkareissa :) Minä ja mies nukutaan ilman vaatteita ja poika 1-vee nukkuu vaippa ja yökkäri päällä (peiton potkii aina yöllä pois).

Tietysti laitetaan. Aikuinen ihminen nyt saa tehdä, mitä huvittaa, mutta kyllä lapsilla kuuluu pikkarit olla yölläkin. Tuntuu kummalliselta koko ajatus, että ei olis pikkareita yökkärin kanssa. Mä sanoin pienenä saunan jälkeen äitille, että täytyy laittaa äkkiä pikkarit jalkaan, ettei yöllä mee hämähäkkejä pimppiin. :D Ja niin oon tehnyt tähän päivään saakka.

Yhteistyössä