GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dana-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun rakas aviomieheni :heart: on aika ainutlaatuinen: ei pahemmin juopottele, ei räyhää, on lasten kanssa, hellä ja huomaavainen, siinä parhaimmista puolista osa..
hmm.. huonot puolet taitaa tulla siitä ettei ole kovin innokas siivoilija. Mutta muuten erittäin kultainen muru.. :hug: :heart:
:p

on hellä ja huomaavainen sekä pitkäpinnainen meikäläisen kanssa.rakastaa tyttöä yli kaiken,hoitaa ja suukottaa.tiskaa ym.
viime aikoina työ vienyt mehut joten ei ole oikein jaksanut jutella....eikä tehdä paljon muutakaan.se välillä ärsyttää kun haluais jutella kun on koko päivän yksin.

:heart: Ihan omanlaisensa, huomaavainen (kun sille päälle sattuu),
ihana isä lapselle/lapsille ;), ei kova juopottelemaan, ei väki valtainen, sopivan mustis, aivan ihana rakastaja.

:kieh: metsästys harrastus (oikeastaan tykkään siitäkin, oma rauha elokuun 20.-lokakuun 15. :laugh: ), jättää kaikki kotia asiat mun kontolle, tekee suuria tulevaisuuden suunnitelmia (rakentaa itselle lomamökkejä tuonne tunturialueelle).

Mutta mistään hinnasta en vaihtais ;) . On kulta :heart: .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2005 klo 23:20 mammuska harmaana kirjoitti:
Mun rakas aviomieheni :heart: on aika ainutlaatuinen: ei pahemmin juopottele, ei räyhää, on lasten kanssa, hellä ja huomaavainen, siinä parhaimmista puolista osa..
hmm.. huonot puolet taitaa tulla siitä ettei ole kovin innokas siivoilija. Mutta muuten erittäin kultainen muru.. :hug: :heart:
:p

Onks meillä sama mies?!

oman mieheni parhaat puolet: huumorintaju, uskollisuus, laittaa ruokaa silloin tällöin ja näin yllättää.. ja usein tekee meillä aamupuuron.....osaa koskea mua juuri oikein ja ymmärtää ja tukee mua... viihtyy kotosalla myös viikonloppuja ja sitte katotaan leffaa kahden..ihanaa...

huono puoli on tupakointi, siitä en tykkää mutta menkööt, sekin on kko aikaa vähenemään päi ;)

Silloin kun tapasin mieheni elin aika hektistä avihetta, olin koko jan menossa ja irtosuhteitakin oli... Suhteemme alkoikin tällaisesta "yhden illan jutusta" baarin jälkeen. Ihastuin miehessäni nimenomaan siihen, että hän tuntui niin turvalliselta ja luotettavalta, mieheltä johon uskaltaisin ihastua ja rakastua. Siihen aikaan muiden tuntemieni miesten elämäntapa kun oli lähinnä niiden panojen metsästäminen. Turvallisena ja luotettavana on pysynyt, hän puhuu avoimesti tunteistaan, muistaa kertoa usein rakastavansa, meillä on sama kiinnostava työ josta puhumme paljon, samat kaverit ja yhteinen huumori ja menot. Mieheni on ihan ehdottomasti paras kaverini ja kutkuttavan ihana rakastajani. Hän on myös ulkoisesti makuuni; harteikas isokokoinen kalju (tavatessamme pitkätukka), tatuointeja ja hellä katse. Hän on kiltein koskaan tapaamani mies. Se rakkaus mikä hänestä huokuu hänen katsoessaan poikaamme, saa minut ihan sanattomaksi. Muun muassa näistä syistä rakastan häntä.

Rakastan hänen herkkyyttä ja kykyä keskustelemaan asioista rehellisesti ja avoimesti. Rakastan sitä, että hän on kiinnostunut tekemisistäni ja ajatuksistani ja haluaa minun olevan onnellinen, kuten minäkin haluan hänen olevan onnellinen.
Rakastajana hän on aivan ihana ja sovimme niin fyysisesti kuin henkisesti täydellisesti yhteen.
Koko paketti toimii mielettömän hyvin. Elämäni mies.

Yhteistyössä