GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama-83 vaasasta

Vieras
Pelaako miehesi pc/pleikkaripelejä?jos pelaa niin paljonko ja häiritseekö se sinua?

Oma mieheni pelaa päivittäin,melkein aina kun on kotona..Minua se häiritsee koska tunnen oloni usein aika yksinäiseksi.Kun yritän jutella hänelle,huomaan puhuvani seinille..Muutenkin kaipaan hänen läheisyyttään..Olen yrittänyt puhua tästä jonkin verran,hän ei ymmärrä..ehkä en tarpeeksi..?

Pc-pelejä kyllä, ollaan tehty yhdessä "aikataulut" jolloin pelaa.
Eli päivät ja ajat, niin ei sitten tartte tapella.
Joskus tosin kaikesta muusta koneella nähräämisestä saa mainita :whistle:

Ei pelaa eikä ole koskaan niistä innostunutkaan. Kitaraa soittaa kyllä, välillä tuntitolkulla, ja hommailee tietysti muuta musiikin ympärille liittyvää. Mutta toiset ne laittaa autoa illat, toiset pakenee joka ilta puutarhaan tai varastoon hääräämään ja jotkut taas karkaa iltaisin kaljalle. Jotkut puolestaan lötköttää sohvan reunalla katsettaan räpäyttämättä käsi pullossa. Olen tyytyväinen että minun mies silti on samoissa tiloissa ja käytettävissä jos vaikka lasten kanssa tarviin ylimäärästä käsiparia :)

ei pelaa meilläkään. näimpä se on kuten edellinen kirjoitti. ;) meillä se ajan käyttö painottuu tähän nettiin, tai autotalliin tai sohvalle makoileen, mutta pääasia, et tarvittaessa aina kuitenki kiinnisaatavissa! ;)

:wave: täällä yksi peliriippuvaisen vaimoke. Hermot meinaa välillä palaa, mutta asiasta on monet kerrat keskusteltu (eli minä olen paasannut ja mies korvat punaisena kuunnellut) ja lopputulos on se että on vähentänyt pelaamista. vaikka pelaaminen on vähentynyt niin koneella silti viihtyy vähän liikaa...

sillon tällön. Jos saa lainaks kaveriltaan jonkun uuden pelin, niin viihtyy pl:n kimpussa vaikka kellon ympäri. Ei se sinäänsä haittaa, kun tota tapahtuu ehkä kerran vuodessa parin viikon ajan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 17:06 kevätesikko kirjoitti:
Ei pelaa ollenkaan, tietsikalla joitakin pelejä, kun en ole kotona. On enempi autotallissa viihtyvää sorttia! :hug:

Meillä kyllä ei viihdy autotallissakaan... Joskus yhdessä pelaillaan PC:llä kun tyttö nukkumassa.

Pelaa, taitaa pelata nytkin. Ollaan sovittu, että ollaan koneillamme samanaikaisesti. Näin kummankaan ei tarvitse kärsiä toisen poissaolosta. Ihan kiltisti se lopettaa, kun minäkin lopetan (samaa ei aina voi sanoa minusta) mutta jos olen viikonlopun menossa, saatan löytää kotoa väsyneen miehen. Meni kuulemma myöhään, kun ei ollut kukaan käskemässä nukkumaan.

Pelaa,x-box on päällä melkein päivittäin... Jotain metsästyspeliä,golfia ja rallia ja ties mitä. Ja joskus sen kaveritkin on täällä ja ne istuu kaikki pelikoneen ääressä niinku ala-asteikäiset.
Mutta,mutta! Ei se mua haittaa,pikemminkin naurattaa! :laugh:

EI PELAA!!!

itse joskus pelaan netissä esim älypään sivulla mutta mieheni ei...
hän ei edes katso urheilua eikä mitään tyhmiä formuloita..
hän urheilee ja hoitaa autoamme ja tekee kotiin kaikkea kivaa ja yhdessä teemme myös useasti jotain kivaa...
ihana mies :heart:

Pelaa kyllä, eikä se minua häiritse. Parempi minusta että kuitenkin on tässä kotona, jos vaikka tarvin jotain apua, kuin olis jossain autotallissa kaiket illat. Yleensä illalla kun esikoinen käy nukkumaan, minä olen omalla koneella ja mies omalla, mutta mies kuitenkin hoitaa kuopuksen iltasyötöt ja nukkumaan laitot. Muutenkin touhuaa enemmän lasten kanssa iltaisin, ja minä taas tietysti päivisin, koska olen kotona päivät.

Kun molemmat lapset nukkuu, minä haluan itse rauhassa hetken olla, tehdä rauhassa omia juttujani ja katella telkkaria, mies saa minun puolesta silloin pelata ihan rauhassa. Yleensä mies lopettaa siinä vaiheessa kun minä menen sänkyyn, sitten katellaan yhdessä telkkaria tai leffoja.

Pelaa PC:llä päivittäin... ja mulla menee hermot.
Tunnen itseni yksinäiseksi kun mies istuu yläkerrassa koneella ja mä katson alakerrassa televisiota tai käyn yksin lenkillä... sellaista meillä.

Yhteistyössä