Gallupo - Milloin otit ensimmäisen kerran poskeen?

  • Viestiketjun aloittaja Suikki
  • Ensimmäinen viesti
ikänsä
Syntisellä 70-luvulla, kun olin nuori ja rakastunut. Keksin sen ihan itse, ei ollut esikuvia. Olen ilmeisesti aina ollut kova imemään ja saanut siitä tyydytystä. Lapsenakin imin pitkään peukkua.
 
Imuriblondi
Eka kerran ehkä 18 ikäisenä, miellyttääkseni silloista kihlattuani. Opin pitämään "siitä" vasta 20 vuotta myöhemmin nykyisen mieheni kanssa, nyt "se juttu" miellyyttää jo meitä molempia...
 
Lååte
Eilen...ja itseasiassa tälläkin hetkellä on kyrpä suussa. Menin nimittäin eilen jooga-asentoon, ensimmäistä kertaa eläissäni, vaikkei ollut edes lippua, niin laukaisi päälle sellaisen lukon etten vieläkään ole päässyt irti. Kokeilin, koska luin jostain että parhaimmat kicksit saa lootusasennossa imemällä omaa munaa.

Ihmettelette varmaan että kuinka minä pystyn kirjottamaan...siinähän ihmettelette.
 
Sirkuseläin
Alkuperäinen kirjoittaja Lååte:
Eilen...ja itseasiassa tälläkin hetkellä on kyrpä suussa. Menin nimittäin eilen jooga-asentoon, ensimmäistä kertaa eläissäni, vaikkei ollut edes lippua, niin laukaisi päälle sellaisen lukon etten vieläkään ole päässyt irti. Kokeilin, koska luin jostain että parhaimmat kicksit saa lootusasennossa imemällä omaa munaa.

Ihmettelette varmaan että kuinka minä pystyn kirjottamaan...siinähän ihmettelette.
No tuossa oli yritystä.
Vieläkö olet jumissa? :))
 
Tanya
Ensimmäisen kerran otin suihin perinteisesti ruotsinlaivalla ruotsalaiselta mieheltä. Taisin olla 16 ja neitsyt. En kyllä osannut tehdä sitä oikein kunnolla, enkä edes pitänyt koko hommasta. Suihinottamisen nautinto on löytynyt vasta myöhemmin :)
 
heluna,
Se oli seitkytluvun lopussa. Olin vielä neitsyt ( 18v ) ja oltiin poikakaverin Corollassa. Kaveri halus että tehtäis jotain ja mä sanoin, että voisn hyväillä sen kullia jos se haluaa. No se kaivoi jäykän vehkeensä housuista ( ajatelkaa se mahtui seisomaan fakuissa ?? ) Säikähdin kun näytti niin isolta, mutta silloin en ymmärtänyt mikä on iso ja mikä pieni. Noh, pidin hetken sitä kädessä ja tiesin, että imemine tekee hyvää, joten survoin sen komeuden suuhuni. En imenyt varmaan kuin kymmenne sekunttia ja Corollamies ruikki suuhuni mitään varoittamatta. Mitään paperia ei tietenkään valmiina ja siemenneste maistui niin pahalle, että minun oli pakko yökätä liemet syliini. Suutuin sydänjuuria myöten ja tahdoin kotiin. Piilotteli mekkoa äidiltä sain pestyä sen erillän muista vaatteista.
Ei suhde siihe kaatunut , mutt a ei kovin pitkäänkään kestänyt.
 

Yhteistyössä