GALLUPPI, mitä mieltä tästä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja catlady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

catlady

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
5 130
0
36
Mitä olette mieltä siitä, että parisuhteessa elävä kiroo ja manaa omaa puolisoaan ihan yleisesti. Oikeen puhuu rumasti ja tuntuu, että he eroaa varmasti, kun on toinen noin pyhää vihaa täynnä.

Sitten jonkun ajan päästä he ovatkin ihan onnellisesti yhdessä.

Minusta kauheaa, että jos on vaikeeta ja suhde kovalla koetuksella, niin siitä ihmisestä toinen puhuu rumilla sanoilla muille.

Olenko liian herkkä, kun ajattelen tälläistä?
Minusta siis tuo on väärin.
Mieheni sanoi, että joku voi suutuksissaan noin sanella ja siihen ei muut (kaverit siis) puutu sanomalla tai puhumalla mitään, ennenkuin pari esim. oikeasti eroaa.

Ja tälläinen tapaus on tapahtunut mieheni kaveripiirissä ja eräissä illan istujaisissa olin mukana ja sieltä tämä mieleeni jäi...

On se väärin. Minulla yks kaveri ihan samallainen ja vielä enempi minua ärsyttää se et hän vertaa meitä koko ajan omaan parisuhteeseensa. Ku teillä on niin helppoa jne.
Mä katkasin vähäks aikaa välitkin häneen kun en jaksanu.Yksin kertaisesti en jaksanu. Mut nyt tilanne rauhottunu niin olen tukena hänelle ollu.

ja yleensäkkään mä en tykkää siittä et omaa puolisoa haukutaan.

Nyt kun oikein ajattelee, niin onko se sellaista lapsellista uhoomista?
Kehtaa omaa rakastaan muille haukkua, jota sillä hetken jollainlailla inhoo tai vihaa hänen tapoja ym.

Ehkä se on lapsellista...

Itse koitan miettiä, että milloin volisin voinut haukkua omaa miestäni kavereille ja miltä se tuntuisi puolen vuoden päästä heille hehkuttaa kuinka onnellisia ollaan...

Toki voi joitain murheitaan kaverille purkaa, mutta eikös parisuhteen kiemurat ja ongelmat ole pariskunnan omia asioita? Ja sitten joku ULKOPUOLINEN on hyvä auttamassa niiden setvimisessä esim. avaamaan ne silmät. Ei kaveri kummallekaan, vaan ihan puolueeton henkilö, vaitiolo velvollinen.
Sillä eihän siitä ole hyötyä, että kavereilleen PARJAA puolisoaaan, jotka ei sitten juuta eikä jaata sano tai ei ainakaan puolusta tätä toista jonka versiota asioista ei olla kuultu...

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Mitä olette mieltä siitä, että parisuhteessa elävä kiroo ja manaa omaa puolisoaan ihan yleisesti. Oikeen puhuu rumasti ja tuntuu, että he eroaa varmasti, kun on toinen noin pyhää vihaa täynnä.

Minusta kauheaa, että jos on vaikeeta ja suhde kovalla koetuksella, niin siitä ihmisestä toinen puhuu rumilla sanoilla muille.

Mieheni sanoi, että joku voi suutuksissaan noin sanella ja siihen ei muut (kaverit siis) puutu sanomalla tai puhumalla mitään, ennenkuin pari esim. oikeasti eroaa.

Ja tälläinen tapaus on tapahtunut mieheni kaveripiirissä ja eräissä illan istujaisissa olin mukana ja sieltä tämä mieleeni jäi...

haukkuuko hän miestään jatkuvasti vai vaan silloin kun on saanut alkoholia vereen? Jotkut naiset aloittaa huppelissa mielettömän miestensä arvostelun Tyyliin " meidän reiska ei ikinä laita astioita koneeseen "

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

haukkuuko hän miestään jatkuvasti vai vaan silloin kun on saanut alkoholia vereen? Jotkut naiset aloittaa huppelissa mielettömän miestensä arvostelun Tyyliin " meidän reiska ei ikinä laita astioita koneeseen "

Tässä oli kyse miehestä, joka puhui avokistaan rumasti ja mieheni sanoi minulle, että niillä on kai ero tulossa, en tiedä (kun heillähän ei ole tapana kysellä )...
Ja mieheni sanoi, että nykyään se puhuu noin alinomaa avokistaan (en oikeasti tiedä että vainko humalassa näin).

Sitten jossain vaiheessa näimme heidät yhdessä kaupassa ja sanoin miehelle, että eikö ne ole eronneetkaan... Onnellisista näyttivät kyllä...

Ja tiedän yhden miehen, joka puhui kavereilleen rumasti avokistaan ja vihjaili, ettei tiedä jatkuuko suhde pitkään jne. Humalassa tilitti kaikenmaailman tuntojaan ja kai katui sitten aamusella...

Minusta kamalaa puhua edes humalassa henk koht asioita suhteestaan... Edelleen olen sitä mieltä, että ne on pariskunnan välisiä asioita.

Yhteistyössä