galluppia kehiiin.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
10 vuotta sitten... Penkkareita odotin innokkaana ja abiristeilyä.
Nyt... kotona lasten kanssa.
10 vuoden päästä... työelämässä ja työpaikassa, josta tykkään.

-Olin peruskoulun viimeisellä luokalla
-Nyt, yhden lapsen äiti, toinen massussa, työelämässä, naimisissa
-Toivottavasti edelleen saman miehen kans naimisissa, näiden lasten äiti ja työelämässä

Hiukan yli kymmenen vuotta sitten rauhotuin,kun tapasin mieheni. Aloimme seurustella,perustimme perheen,nyt ero vireillä. En osaa sanoa missä olen 10 vuoden päästä tai mitä silloin teen,annan nyt elämän kuljettaa päivä kerrallaan ja olen onnellinen lapsistani.

Olin juuri muuttanut miehen luo 400km päähän kotikaupungistani ja haaveilin kaikesta mahdollisesta...
Nyt kaikki haaveeni ovat toteutuneet ja hoidan kotona lapsiani, kohta työelämään paluu.
10v päästä olen edelleen työelämässä ja lapset koulutaipaleella.

10 v sitten....olin itse asiassa Istanbulissa =). Opiskelin ekaa vuotta matkailualaa ja liiketaloutta. Olin kihloissa suomalaisen miehen kanssa ja meillä oli hamsteri :).
Nyt...Suomessa, kahden lapsen äiti ja turkkilaisen miehen vaimo, työelämään palaamassa.
10 v päästä toivottavasti mukavassa työpaikassa joko Suomessa tai ulkomailla. Teinitytön ja esimurkkuikäisen pojan äiti, apuva... :xmas:

Kymmenen vuotta sitten olin yhden lapsen äiti ja nuori vaimo, kovasti yritimme toista lasta, mutta ei kuulunut. Opiskelut olivat ihan vaiheessa. Olin onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Nyt olen vakituisessa työssä, meillä on oma talo, mökki, auto, monta lasta. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

Kymmenen vuoden päästä olen 4v iltatähden äiti ja olen opiskellut uuden ammatin itselleni. Talolaina on ollut maksettuna jo reilun vuoden. Olen mahdollisesti jo mummokin. Nautin elämästäni ja perheestäni. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni.

:)

10v sitten vietin viimeistä vuotta peruskoulussa :D
nyt työelämssä, perheen perustanut jossa mies ja 2 lasta plus lemmikit
10 päästä toivottavasti on jo oma talo, lisää lemmikkejä ja vakaat tulot

olin 4 ja 1v poikien äiti hikoilin raskaassa kamalassa työssä erosin lasten isästä olin sekaisin kaikesta sairastuin anoreksiaan.nyt olen 4 lapsen kampaaja äiti vaikkakin yh taas,tykkään elämästäni tälläisenä kun se nyt on ja laihdutan ekaa kertaa elämässäni 10v päästä toisessa ammatissa onellinen ihana mies vierellä nautin elämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä teit elämässäsi kymmenen vuotta sitten?
Ja mitä nyt?
Ja mitä luulet tekeväsi kymmenen vuoden päästä?

Kymmenen vuotta sitten podin kolmenkympin kriisiä,olin ollut pari vuotta työttömänä,lapset olivat 8 ja 10 vuotiaita

Nyt muuttanut vasta uudelle paikkakunnalle,uusi mies,uusi koti ja pikku poika 8kk ja isommat jo täysi ikäisiä

Kymmenen vuoden päästä tulee puolivuosisataa mittariin,poika koulussa ja toivottavasti asun täällä missä nytkin ja miehen kanssa ollaan terveitä ja työelämässä edelleen,luulen etten enää 10 vuoden päästä ole samassa työpaikassa kuin nyt.Varmaan olen myös jo mummo kymmenen vuoden päästä :)

10v sitten olin peruskoulun viimeisellä luokalla. Ujo neitsyt, ei koskaan edes kunnon suudelmaa saanut. Suunniteltiin kaverin kanssa että lähdetään Raaheen opiskelemaan kauppikseen, mutta äiti ei päästäny.

Nyt olen kolmen lapsen äiti, avoliitossa, oma talo. Työelämään astumassa.

10v kuluttua olen ainakin kolmen koululaisen äiti, työelämässä, mahdollisesti yrittäjä. Avioliitossa, eri mies, eri talo. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vihulainen:
10v sitten olin peruskoulun viimeisellä luokalla. Ujo neitsyt, ei koskaan edes kunnon suudelmaa saanut. Suunniteltiin kaverin kanssa että lähdetään Raaheen opiskelemaan kauppikseen, mutta äiti ei päästäny.

10v kuluttua olen ainakin kolmen koululaisen äiti, työelämässä, mahdollisesti yrittäjä. Avioliitossa, eri mies, eri talo. :whistle:

saanko kysyä: miksi eri mies ja eri talo?
etkö ole nykyiseen tyytyväinen?

kymmenen vuotta sitten olin 10v ja nelosluokalla. leikin kait vielä leikkihevosilla ratsastuskoulua.

nyt olen soneralla töissä, koitan luoda uraa, yhden lapsen äiti, asun vuokrakämpässä ihanan avomieheni kanssa =)

kymmenen vuoden päästä olen toivottavasti vielä soneralla töissä ja toivottavasti vähä ylentyny :D minulla on toivottavasit myös toinen lapsi nykyisen mieheni kanssa, oma talo ja pari koiraa jaloissa. :)

Mitä teit elämässäsi kymmenen vuotta sitten?
Ja mitä nyt?
Ja mitä luulet tekeväsi kymmenen vuoden päästä?

- Odotin kaksosia, luultavasti makasin sairaalassa
- Istun koneella, heh heh... Ei vaan, ens viikolla alotan opinnot.
- Työelämässä toivomma

Kymmenen vuotta sitten olin masentunut ja surullinen.
Nyt olen masentunut ja surullinen.
Kymmenen vuoden päästä toivottavasti en ole masentunut ja surullinen. =)

Kymmenen vuotta sitten...olin abi, kirjoituksiin ja penkkareihin valmistauduin. Tosin ei ollut edelleenkään mitään hajua mitä halusin lähteä lukion jälkeen opiskelemaan.

Nyt olen kahden lapsen äiti, vihdoin opiskelen alaa joka kiinnostaa.

Kymmenen vuoden päästä en tiedä olenko saanut alani töitä, mutta pitäis olla ainakin valmistunut :whistle: Toivottavasti sama mies vielä ja lapset tietysti =) Ehkä kolmaskin lapsi. Toivottavasti olisimme pystyneet hankkimaan oman kodin. Tosin vielä ainakin haluamme niin eri paikkakunnilla rakentaa tulevaisuutta, että siitä voi tulla ongelma...

10v sit elin hurjaa teini elämää
nyt 3 lasta, äippälomalla
10v päästä oiskinkohan työssä, lapset jo isompia ku nyt niin ehkä vois elää omaa elämmäkin välillä tarkoitan et kerkeisi ehkä harrastaa jotaki mistä tykkää j matkustella lasten kans helpommin ku nyt

10v sitten olin juuri valmistunut ammattiin ja tapasin nykyisen mieheni.
Nyt olen kolmen lapsen kotiäitinä, samalla paikkakunnalla edelleen ja siis naimisissa.
10v päästä olen saanut uudet opiskelut päätökseen ja löytänyt mukavan työn. Lapset murkkuikäisiä. Samalla paikkakunnalla asustellaan silloinkin. Ja puoliso on edelleen sama vanha.

10 v. sitten olin juuri tavannut mieheni ja muutin pois kotoa.
Nyt, olen neljän lapsen äiti ja naimisissa tuon 10 vuotta sitten tapaamani miehen kanssa.
10 vuoden päästä olen toivottavasti jossain mieluisassa työssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vihulainen:

saanko kysyä: miksi eri mies ja eri talo?
etkö ole nykyiseen tyytyväinen?

No en ole mieheen tyytyväinen, kyllä se vaihtoon lähtee. Joskus se raja tulee vastaan, ettei enää siedä enempää ja loppukin rakkaus katoaa. :'(
Talon mielelläni pitäisin mutta remppaisin...Mutta eiköhän se miehelle jää erossa.

10v sitten olin mennyt edelliskesänä naimisiin nykyisen ex-mieheni kanssa, olin työttömänä ja kohta aloin odottaa esikoistamme!

Nyt olen ä-lomalla unelmieni työpaikasta, kohta neljän lapsen äiti. Mies on matkan varrella vaihtunu, toivottavasti ei enää vaihdu ;) nykyinen mieheni on "unelma".
Asumme omakotitalossa maalla, lähellä kaupunkia.
Ja olen erittäin onnellinen!

10v kuluttua olen varmaankin samassa työpaikassa, jo isojen lasten äiti, eletään tavallista perhe-elämää ja aletaan olla jo kohta velattomia ;) Matkustellaan lasten kera ja miehen kanssa kahdestaan (tähänastinen elämä on tosin opettanu, ettei kaikki aina mee suunitelmien mukaan, mut toivottavasti näin...)

Jaa...10 vuotta sitten opiskelin toista vuotta sh:ksi, sinkkuelämää vietin karille ajautuneen avoliiton jälkeen. :D

Nyt: Töissä sh:na, kaksi ihanaa poikaa, naimisissa 5½ vuotta, miehen olen tuntenut 8½ vuotta. Elämä on nyt kivaa. Kolmannesta pamperosta haaveilen...

Yhteistyössä