Hae Anna.fi-sivustolta

Garnier Ambre Solaire Clearit/SPF:t

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Orkidea82, 23.07.2006.

1. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko niissä Garnierin kirkkaissa (siis näissä joiden ei pitänyt sotkea kuten "normaalit" aurinkovoiteet) aurinkovoiteissa kuinka korkeita suojakertoimia? Yli 15 SPF saisi olla ja mielellään ja normaalikokosessa pullossa (ei mitään puikkoja tms.). Jos ei ole, täytynee tyytyä tavalliseen aurinkovoiteeseen.

2. N79 Vierailija

Mulla on clearissa suojakerroin 20. Taitaa olla korkein näistä cleareista, itse en ainakaan Stokkalla sen korkeampaa suojakerrointa nähnyt. Tuote on ihan kiva, koska se ei sotke, mutta siinä oleva alkoholi haisee aika voimakkaasti+kuivattaa.

Olen myös tykännyt Ambre Solairen "normaalista" aurinkorasvasta, ei sekään mun mielestä juurikaan sotke ja on koostumukseltaan ihan ok. Mä inhoan yli kaiken aurinkorasvoja, jotka on tahmaisia, eikä levity kunnolla. Tuota clearia on kyllä helppo vaan suihkutella, mutta kasvoille se ei oikein sovellu.

3. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Just vartalolle voidetta etsinkin, kasvoille mulla on sellanen voide erikseen joka ei varmasti tuki huokosia. Tuo sk 20 kuulostaa hyvältä, taidan sitä lähtee metsästämään Sokokselta. Oon kans niin kyllästynyt näihin tahmeisiin voiteisiin...vaikka taitaa nää kaikki mulla olla olleet sellasia lähinnä just sen fysikaalisen suojan vuoksi. Minkä hintanen puteli suunnilleen oli?

Ja miten ihmeessä voi aurinkovoiteessa olla alkoholia...ei kyllä hyvältä kuulosta että aurinkorasva kuivattais.=(

4. N79 Vierailija

Tuo clear on läpinäkyvää suihketta, siksi siinä on varmaan myös alkoholia. Hintaa putelilla oli suunnilleen saman verran kuin normaalilla aurinkovoiteella.

Mun mielestä aurinkorasvat on kehittyneet viime vuosina aika lailla, nykyään tuntuu olevan kaikenlaisia aurinkosuojia niin nestemäisenä, vaahtomaisena kuin normaalina rasvanakin. Noista muistakin vaihtoehdoista voi löytyä hyviä, helposti levittyviä ja tahmaamattomia. Kannattaa reilusti kysyä myyjältä tai sitten jos on testereitä niin kokeilla, että löytää miellyttävän. Itse taisin viettää aurinkorasvahyllyllä aika pitkän tovin, kun mietin, kun mietin, minkä ostaisin.

5. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo vaahto jäi nyt mietityttämään. Millä sarjalla on vaahtomaisessa muodossa voiteita? En muista nähneeni. Nyt kuitenkin aion markettihintaisen tuotteen ostaa, että Dioreja tms. ei oo valitettavasti varaa sijoittaa.
    Kiitokset vastauksista.

6. KP Vierailija

Nivean vaahto näyttäisi olevan tuossa kaapissani, sk 8.

7. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Höh, eipä meidän Sokokselta löytynyt tuosta Garnierin sarjasta edes sk 20...olikohan se 10 joka oli suurin! Joko kaikki myyty tai sitten ei vaan ole. Tosi hepposet valikoimat muutenkin. Enpä sitten ostanut Garnieria ollenkaan vaan Piz puinin Sun allergy 30-voiteen kokeeksi kun äitini kyseistä sarjaa niin hehkuttaa. Tuon Nivea-vinkin luin vasta nyt, mutta eipä taitais kasi mulle riittääkään.=( Tarkoitus on lähteä mökkijärvelle uimapatjalla makoilemaan (jos hellettä vielä ois)...parempi se kova suojakerroin kuin liian pieni.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri