Gastroskiisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prosper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

prosper

Uusi jäsen
02.06.2010
2
0
1
Gastroskiisi
Olen nyt vk 21+2 ja eilen naistenklinikalla kerrottiin että sikiön suolistossa ei ole kaikki kunnossa, ja sielä on nestettä mitä ei pitäisi olla. Tänään käytiin uudestaan klinikalla sikiötutkimusyksikössä ja kerrottiin että luultavasti sikiöllä on tällainen gastroskiisi, ja ohutsuolta on päässyt lapsiveden sekaan. Kaikki muut jutut ja osat oli ihan ok paitsi paksusuolessa ilmeni laajentuma mistä ne kertoi että EHKÄ saattais olla tämmönen tukos mutta ei pystytty varmuudella sanomaan. Eikä kumpikaan parane itsestään vaan tarvitaan leikkausta. Mahdollisuuksia selvitä on, mutta ei osata sanoa että kuinka hyvät ne on. Sikiö on myös kasvustaan jäljessä n. 10-14 pv. mutta olen itsekkin pienikokoinen joten en ole siitä niin huolissaan. Olemme menossa lapsivesitutkimuksiin tällä samalla viikolla ja selviää että onko kromosomipoikkeavuuksia, toivottavasti niitä ei ole koska olen itse hyvin nuori ja todennäköisyys niihinkin on vissiin sitten vähän pienempi. Jossain vaiheessa ultrassa lääkäri totesi ettei ole koskaan nähnyt samanlaista.. mutta ei sen koommin puhunut siitä. :/ Haluaisin tietää onko olemassa muita keillä on ollut samanlainen tilanne ja miten siitä on selvitty, tai onko selvitty? Tämä on tosi pelottavaa kun ei tiedä mitä odottaa, voi vaan toivoa että ihme tapahtuisi.
Poista viesti

Yhteistyössä