Hae Anna.fi-sivustolta

Geishapallot

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä Henna, 28.09.2005.

1. näin minä Vierailija

Pienen hapuilun jälkeen alkaa nyt onnistua liikkua ihan normaalisti kuulat (Smartballs) sisälläni. Eilen ekaa kertaa ne oli kaupugilla shoppailun ajan, jotain 3 tuntia. Jopa välillä unohdin niiden olemassaolon.. Kuitenkin kävellessä hieman ""hölskyvät"", joten asia sitten palautui mieleen. Normaalisti olen pitänyt n. 1 tuntia, mutta onnistuu kyllä pitempääkin.
    Tuttuni oli käymässä Jenkkilästä suomessa, ja hänellä oli sellaiset jade-kuulat, jotka ovat siellä suurta huutoa nyt. Tilasin hänen kauttaan (heräte inspis) itselleni samanlaiset. Saan ne n. kk kuluttua. Nettiosoite tähän firmaan (enkun-taitajille) www.jadeeggs.com

2. tota noin Vierailija

Taidanpa olla sitten aika poikkeus, vieläpä kun edes varmastikaan tiukimmasta päästä.. Mutta silti kyllä tuntuu ihanalle, kun värähtelevät liikkuessa. Eikä orkkukaan ollut kaukana kerran, kun olivat paikallaan autolla ajaessani ja alkoivat pitää voimakasta värinää.

Puhuitkohan näistä umpikuulista, et geishapalloista? Noi ekat ei värähtele, totta.

3. capri Vierailija

Ovat ihan jees niinkuin liikkuessani. Tuntuvat hieman värähtelevän siellä.. Lihakset myös jotenkin nykivät (tai supistelevat) kuulien ärsytyksestä. Istuessa ovat hieman epämukavat.

4. Hej Vierailija

Mistä ostit nuo ruotsalaiset pallot?

5. Nainen Vierailija

Siiitä on jo vuosia aikaa, mutta tilasin: Scandicare Products Ab

6. Nalle Vierailija

7. Nalle Vierailija

Ne auttaa naista kiihottumaan

8. Nalle Vierailija

9. Nalle Vierailija

10. Mies83 Vierailija

Huomaako naisesta että se käyttää kuulia kun sattuu käveleen kaupungilla? Kun ei ole tullu aiemmin mieleen/nähnyt kyseistä asiaa.

11. hymy Vierailija

Minulla taisi silloin alkuvaiheessa olla hyvin keskittynyt ilme (myös pikku irvistyksiä) yrittäessäni samalla jännittää lihaksia pitämään kuulat sisällä. Nyt enemminkin se salaperäinen hymy saattaisi paljastaa..

12. otto Vierailija

Kuulee ainakin, ne pitävät pientä kolinaa. Mitä väljempi tavara sen suurempi meteli. Tennispallot olis paremmat ja hiljaisemmat luulen mä.

13. Mies83 Vierailija

Kuinka nopeasti tulokset on huomattavissa? Jos niitä pitää oikean ajan tietyn ajan viikossa. Kun miehenä on vaikea kokeilla niitä.

14. harkitsija Vierailija

Millaset Geishapallot on parhaat? Olen harkinnut silikonista valmistettuja, mutta mites puhdistus?

15. Kati Vierailija

Nää kuulat, missä ei ole narua voi laittaa kortsun kanssa sisään. Käytän narullisiakin noin. Tuntuu paremmalta ja saa hyvin sisään :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri