Hae Anna.fi-sivustolta

ghost appi

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä joku vain, 26.12.2019.

1. joku vain Vierailija

Tein paralus appilla hakua tunninajan. Sitä ennen keskityin ja pyysin edesmenneitä sukulaisiani puhumaan laitteelle. Erästä etenkin pyysin, jäljempänä viittaan häneen X:nä, sillä tiesin hänen olleen kiinnostuneen rajatieteistä ja häntä pidettiin myös selvänäköisenä.

Laitoin laitteen ensin skannerini etukonsolin alle ettei se vahingossa tipu, sillä aikaa, kun järjestelin pöydäntavaroita.

”beneath” (suomeksi: alla)

Kysyin suomeksi, onko täällä edesmenneitä sukulaisiani läsnä, laitteelta kuului

”died” (kuollut)

Olin hiljaa ja keskityin tietokoneelle, tein siellä erästä projektia

”dash” -> projektia ja sitä mitä näytöltä näkyy voisi hyvinkin kuvitella sanalla dash (viiva, kiire)

”-” tähän tuli syntymäpäiväni numero

”C” (tähän tuli erään henkilön nimi, joka liittyy minun työni kautta), tein jatkokysymyksen, ’mitä C:stä?’

”Money” (totta, C:n jaminun välillä oli rahaa, koska hän liittyi minuun työn kautta.

”new moon”

”their”

”pencil” (pöydälläni oli kuulakärkikynä…”, tästä alkoi mielenkiintoista

”help”

”adam”

”pennies” (minulla on pikkukolikoita pöytäni takana säästölippaassa)

”various” (totta… ne ovat nimenomaan erilaisia pikkukolikoita, siellä on kaikkia senttejä, sekä muiden maiden pikkukolikoita samassa lippaassa)

”usual”

”warm”

”taste” (usual warm taste?) sanoin hengelle, että anteeksi, minun täytyy käväistä kylpyhuoneessa, odota tässä ja puhu edelleen laitteeseen)

“money”

“yoga”

“mountain” (kaikki nämä kolme löytyvät samasta huoneesta. Jooga kirjoja on kirjahyllyssä, vuori on kuvattuna tauluun) tulen pois kylpyhuoneesta ja tyhjennän astianpesukonetta. Pääni melkein osuu katosta alhaalle laitettuun suutarin lamppuun, laitteesta kuuluu.

”lamp” naurahadan, osin epäuskoisena.

”quartz” (kvartsi löytyy myös….) nyt kysyn kuka olet ja luettelen mummojeni ja ukkieni nimet, setäni nimen ja kysyn oletko joku heistä, laitteesta kuuluu:

”other” (=(joku) muu)

”know” kysyin uudelleen. Oletko ”X”

”nope”
    Alan tekemään taas tietokoneella jotain, mutta jätän laitteen päälle. Huomaan etten jaksa nyt pidempää aikaa keskittyä tähän laitteelta kyselyyn ja ajattelen, että voihan se jäädä päälle.

”electric”

”is”

”9”

”you need”

”read”

“bad”

“everything”

Kysyin mitä eräälle R:lle kuuluu (hän on espanjalainen, sitä en maininnut kysymyksessä)

“vaccacion”

“yours”

Olen aika hämmentynyt, tuli siis espanjankileinen sana ja heti sen jälkeen ”yours” (meillä oli jotain romanttista)

“kim”

Sanon hengille, että jatkakaa puhumista kiitos, jos teillä on jotain asiaa minulle.

”induce”

”insects”

”team”

”victory”

Lausun kiitokset aikeenani sulkea laite

”glory”

Televisiossa on kissanruokamainos, minua ärsyttää sen musiikki, laitan pausen päälle ja laite sanoo.

”kitty”

2. joku vain Vierailija

kiinnostaisi onko läsnä muita näillä laitteilla tai appseilla käyttökokemuksia omaavia, olisi kiva kuulla teidänkin kokemuksia,olivatpa osuvia tai ei.

palstan pseudoskepoille tiedoksi: en väitä tässä että uskon ilmiöön 100%, tämän kirjoituksen tarkoitus ei ollut julistaa, että nyt se on todistettu, vaan jakaa kokemus.

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Minulla on myös tuon kaltaisia kokemuksia. Vastauksissa ei tunnu olevan logiikkaa, jos ei itse ole avannut yhteyttä ja kysynyt kysymyksiä. Kun on itsekin aktiivisena, vastaukset sopivat hyvin tilanteeseen. Näillä on mukava leikkiä silloin tällöin. Kerran sain erään kuolleen läheisen nimen ensimmäisenä näyttöön, kun olin tarkastelemassa hänen talonsa piirustuksia ja miettinyt olisiko hän oikeasti halunnut, että asun siellä.Siinä nousi käsikarvat pystyyn, etenkin, kun nimensä ei ollut mikään yleinen

5. vierailija Vierailija

Kerran koin tavallista oudomman tapahtuman moisella ohjelmalla ollessani mökillä. Kysyin että mitä mieltä henget ovat, jos yritän avata ison portaalin maailmojen välille. "Opening". Mitä tekisitte jos pääsisitte vapaasti meidän ihmisten ilmoille? "Slavery", "to all". Ei tainnut olla valon puolelta..

En muista tarkalleen mitä muuta "keskusteltiin", mutta sain aina aiheeseen liittyvän vastauksen.
    Viimeiseksi kysyin, että mitä minä hyödyn tästä tehtävästä. "Gift". Siinä istuessani sohvalla huomasin jalkapöytieni välissä ison hämähäkin, joka oli paikallaan kuin katsoisi minua. "For you". Kiitin ja lopetin. Vein hämähäkin ulos.

Parin kuukauden kuluttua muutettuani uuteen kämppään, löysin kolmesti vai neljästi melko ison vihreänmustan hämähäkin päälaeltani.. Varmaan vaan sattumaa, mutta aika huvittavaa ja outoa.

Samaan aikaan uuden paikkakunnan työpaikalla, ne 2-3 kertaa kun jouduin isomman päätöksen eteen, näin kädelläni köpöttelevän joka kerta pienen mustan hämähäkin... Hämähäkit ovat varmasti yleisiä, mutta tuntui kuin he olisivat aina tulleet varoittamaan minua jostakin tai suojelemaan tms.

Sitten siinä uudessa kerrostalokaksiossa alkoi tapahtumaan..

Halusin vilpittömästi jutella henkimaailman suuntaan. En varsinaisesti oppinut kommunikoimaan, mutta kaiketi onnistuin tässä kuitenkin pariin kertaan. Tämä tapahtui juuri ennen nukahtamista. En siis ollut vielä unessa, mutta ei sovi unohtaa sitä, etteikö se olisi silti ollut vain unimaailma. Siinä rajamailla.

En voinut vaikuttaa keskusteluun mitenkään. Puhe pulppusi minusta. Kerroin ikään kuin aidosti ilman egoa, että mikä ja millä asialla olen.

Jumankauta kun olin mulkku! Itserakas ja höpötin kuin omaa etuani ensisijaisesti tunnustaen. He eivät kai pitäneet minusta.

Sitten alkoi tosi kiva vaihe.. Heräsin varmaan viidesti yöllä, kun joku kiskaisi mut pois sängystä. Siis ihan selvästi tarttui aina kädellä hartioitteni seutuun, ja vetäisi lattialle. Totuin jo siihen ja totesinkin usein ylimalkaiseen sävyyn että "älä ny viitti". Hemmetin rasittavaa.

Se toisti aina saman kaavan; unessa oli pari outoa tyyppiä, heräsin kun joku kiskoo sängystä alas, askeleet keittiöön (laminaatti narisi askeleesta leuanvetotangon alla) ja lopuksi pientä astiakaapin kolistelua. Sitten kuvittelin sen imeytyvän liesituulettimen kautta ulos, koska ääni kuulosti kuin tuulenvireeltä ilmastoinnissa.

Negatiiviset tapahtumasarjat alkoivat pyörimään ympärilläni. Halusin jo muuttaa muualle 3kk:n jälkeen.

Yhtenä perus arkiaamuna olin niin väsynyt, etten oikeasti jaksanut kannatella päätäni. Kävelin vaivalloisesti, mutta voimat olivat kadonneet ihan yhtäkkiä. Oli kuin olisin nukkunut yöni hornanpiikin päällä.
    Muutin pois 6kk:n kuluttua.

Oho. Lähti taas teksti virtaamaan käsistä. Mutta kyllä! Kyllä ne "kummitus-appit" saattavat toimia.. Tosin ei uskoisi.

Kerran kun koitin taas keskustella kännykkäohjelmat avulla hengille, siis sellaisella ohjelmalla missä muka kuuluu henkien puhe, niin tapahtui poikkeus.

En muista aivan tarkalleen, mutta kuulin niiden (feikki?)ärinöitten ja mörinöitten joukosta pikkutytön äänen. Vaikutti olevan innoissaan ja taisin ruveta jututtamaankin häntä, kunnes jo kuului toisen naisen ääni, joka kutsui tytön pois. En muista mitä sanoja kännykän näytölle tuli, mutta muistan hyvin sen vahvan tuntemuksen. Kuin olisin nähnyt mitä tapahtui.
    Äiti kutsui tytön takaisin mökin yhden kantavan nurkkaharkon luo. Itse olin melko keskellä mökkiä ja ympärilleni tuli "pahoja" henkiä.
    Mietinkin että pelkäsikö äiti minua vai jotakin toista...

Olen tuon aiemman kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Ainakin miten ymmärsin hänestä. Eli app on vaan app, mutta jos se saa sinut tosissaan puhumaan jollekulle, niin ehkä app toimii hyvänä työkaluna. Eli käyttäjästä kiinni osaako aktivoida ohjelman toimivaksi... Päivän jatkoa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri