Hae Anna.fi-sivustolta

Ghostaaja palaa jatkuvasti takaisin

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Ymmälläni, 29.03.2020.

1. Ymmälläni Vierailija

Moikka,

Erosin seurustelu kumppanista lähes vuosi sitten. Loppuvaiheessa meillä oli haasteita puhumisen sekä avoimuuden kanssa, jonka vuoksi suhde kaatui omaan mahdottomuuteen. Asioita ei saatu selvitettyä. Lopulta yhden riidan päätteeksi kumppanini päätti tehdä katoamistempun. Hän vain katosi lopullisesti. Itse jäin hädissäni ja ihmeissäni siihen tilanteeseen selvittämään kaikkia sotkuja raskaana. Kolme kuukautta tästä hän otti yhteyttä, mutta itse en siinä vaiheessa pystynyt puhumaan hänelle, kun sain valtavan syytöstulvan eteeni ja minun olisi pitänyt todistella raskauttani kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jolloin suljin hänet pois kertomalla sen hänelle.

Hän on nyt useaan kertaan ottanut 3 kuukauden välein yhteyttä. Edellisellä kerralla hän haukkui minut täysin. Kuinka sairas olen, narsistinen, sosiopaatti jne. Olin tässä vaiheessa saanut keskenmenon ja koska hän ei ollut halunnut olla kanssani eikä jakaa raskautta, niin en katsonut, että minun pitäisi häneen olla yhteydessä asian osalta.

Nyt taas on kulunut 3 kuukautta ja kyseinen henkilö on jälleen kerran ovellani. Hän haluaisi pyytää anteeksi sekä keskustella asiat. Ongelmana vain on, että hänellä on uusi suhde, jossa hän kertoi naiselle tapaavansa minut. Nainen ei kuulemma ollut puhunut hänen kanssaan kahteen vuorokauteen. No. Se ei ole minun ongelmana.

Minua mietityttää, minkä ihmeen takia tämä ihminen ottaa minuun yhteyttä? Eikö hänen kannattaisi panostaa siihen nykyiseen suhteeseensa? Mikä tämä 3 kuukautta ja taas otetaan yhteyttä? Itse olen käsitellyt näitä asioita ja saanut asiat käsiteltyä ammattilaisen kanssa.

En ymmärrä, mikä tämä juttu oikein on?

2. vierailija Vierailija

Älä vastaa. Poista kokonaan elämästäsi ja jatka omaa elämääsi. Unohdaunohdaunohda. Nyt jos päästät luikertelemaan takaisin joudut katumaan moneen kertaan.

3. vierailija Vierailija

Kysyinen ihminen ei vaikuta tasapainoiselta ja haluaa kostaa uudella suhteella.. Keskustele asiat halki ilman syyttelyä ja jätä hyvästit.

4. Sen verran Vierailija

Minusta sinun kuitenkin pitää kertoa hänelle, että olet saanut keskenmenon, joten siitä tämän ei tarvitse olla huolissaan. Voi olla, että kaveri elää sekä omantunnontuskissa että pelossa, että tulet siihen liittyen vaatimaan häneltä tulevaisuudessa jotakin.

Toivota hyvää jatkoa elämään ja sano selvästi HYVÄSTI. Eiköhän roikkuminen sitten lopu.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri