Glid?

  • Viestiketjun aloittaja Mä ja sauvani
  • Ensimmäinen viesti
Mä ja sauvani
Moi. Onko glid hyvää liukuvoidetta? uusi sauvani hieman hankaa. Se on isohko ja vaikea saada itseäni riittävän märäks ennen touhujani. saako tavallisesta kaupasta edes suht hyvää liukkaria, tai yleensäkään muuta ku tota glidiä? Sexliikkeeseen en enää ehdi ja kovasti tekis mieli päästä testaan uutta sauvaa jo tänään ;) kehtaankohan edes ostaa.. Myyjä arvaa varmasti heti mitä mullon mielessä... -noora
 
nina
mullakin on sauva mutta olen aina niin märkä ja liukas etten ole vielä koskaan tarvinnu mitään liukuvoidetta! ja mun lelu on myös aika iso, mutta hyvin sillä suristelee ja ""kaveri"" osaa hommansa hoitaa! ja ikää mulla on muuten 42-v. mut silti olen aina aivan märkä,valuva,kostea.....myös luomulle!!!
 
Noora
Kävin sittaris.Vähän nolotti mut katoin sellasen myyjän joka ei varmasti tunne. Oli vielä mies hih.Oli vaan jotain klick-merkkistä,eipä tarvinnu valita. Oli kyllä niin jännä ja kiihottava kokemus jo voi kauppareissu ja koko päivä yhtä oottamista niin en taida nyt tarvii koko liukkarii..
 
Mä ja sauvani
Hih, kiva ku ootte uteliaita mun kokemuksestani. Hyvin kaikki meni. Lämmitin eka sauvani (silikonia) kuumassa vedessä ja levitin siihen liukkarii. En tiä oisinko tarvinnu, olin tosi märkä tällä kertaa jo heti mut hyvin se kyl luisti. Sit vaan sohvalle mukavasti ja lopun te arvaatteki.. Aluks kyllä sattu mut varsinki polvillani sauva sohvatyynyjen välis selkänojaan nojaten tuntu ihanalta. No ennen nukkumaan menoa piti sit kokeilla vielä sängyllä.. Hyviä hetkiä, ihania orgasmeja! En kyl ihan heti haluu luopuu sinkkuelämästä. Toki ei korvaa aitoo mut hyvin hyvin lähellä...
 
Aito
alkaa koveneen,kun kerrot noin kivasti sauvaleikeistä. Ois kiva päästä mukaan tai ees kattoon tai ees kuuleen ku sä ratsastat sauvan päälä. Laita ihmeesä taas juttuu ni ei munka kalu ruostu!
 
Mies
Joo, samaa mieltä, apteekista saa muutamaa hyvää laatua.
Myös suihkeena saatava kookosöljy on tosi notkeaa ja hyvää, myös apteekista.
Liikaa ei saa laittaa, kitka katoaa kokonaan, eikä tunnu missään :)
 
asiantuntija
Voi hyvänen aika että kiiman hetkellä pitää lähteä rasvaa ostamaan!käyttäkää mielikuvitustanne hyvät naiset,margariiniä kun vähän sipaisee niin on ihme jos ei uppoa...
 

Yhteistyössä