V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:googleta vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1,5 dl sokeria
3,5dl glut jauhoja
2tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria, ei pakko laittaa
2dl omenamehua
1dl kasvismargariinia
sokeri ja margariini vatkataan hyvin. kuivat aineet keskenään ja sekoitetaan vaahtoon. lisää mehu. paista 200 astetta 15-20 min
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:1,5 dl sokeria
3,5dl glut jauhoja
2tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria, ei pakko laittaa
2dl omenamehua
1dl kasvismargariinia
sokeri ja margariini vatkataan hyvin. kuivat aineet keskenään ja sekoitetaan vaahtoon. lisää mehu. paista 200 astetta 15-20 min
SUURET kiitokset!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:http://www.pirkanmaanallergia.fi/ruokaohjeet/maidoton_munaton_gluteeniton/leivonnaiset_makeat.htm
Alkuperäinen kirjoittaja allerginen:ei siitä tule hyvää, oo itse kananmuna-allergikko ja kokeillut noita munattomia kakkupohjia ja pahoja ovat. Mieluummin tekisin esim. juustokakun keksipohjalla tms.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja allerginen:ei siitä tule hyvää, oo itse kananmuna-allergikko ja kokeillut noita munattomia kakkupohjia ja pahoja ovat. Mieluummin tekisin esim. juustokakun keksipohjalla tms.
Mä olen saanut jo monta onnistunutta kakkupohjaa ilman maitoa, munaa ja kotimaisia viljoja(Epäonnistuneita tosin taitaa olla vähintään yhtä monta :saint: )