Hae Anna.fi-sivustolta

GNLD

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä kokeilija, 06.11.2005.

1. kokeilija Vierailija

Hei, onko täällä kellään kokemusta GNLD:n tuotteista. Ovatko ne vakavasti otettavia lisäravinteita vai pelkkää rahastusta?

2. Liityin Vierailija

Liityin GNLD:hen, vaan en oo vielä ehtinyt tilata. Kun veronpalautukset tulee, tilaan silloin.

Mikä oli ton heiton takana, että piti letkauttaa RAHASTUSTA ? Kaikkihan on rahastusta, jokaisen on saatava oma osuus. Jos tolla mielialalla olet liikkeellä, kantsis muuttaa kauas korpeen, ja elää omavaraistaloutta, ettei kukaan pääse rahastamaan tai hyötymään kustannuksellasi.
    Jos palveluja käyttää, on oltava valmis myös maksamaan palveluistaan.

3. Make Vierailija

Hei.Olen käyttänyt monta vuotta GNLD kaikkia tuotteita ja saanut terveyteni takaisin ja olen saanut myös rahaa. Juoksin ennen lääkäristä lääkäriin etsien apua, särkylääkkeitä söin tosi paljon nykyisin ne on unohdettu minun kohdalta kokonaan.

4. Tutustuthan Vierailija

asiaan laajemmin.
    Saattaa löytyä hinta - HYÖTY-suhteiltaan huomattavasti GNLD:n tuotteita tehokkaampia ja terveellisempiä (esim. säilöntäaineet?)!
    En vihjaise tätä panetellakseni. Kokemusta on minullakin. Ei ollut minun juttununi, mutta se saattaa olla sinun juttusi...

5. Mitä ? Vierailija

Kerro ihmeessä, mitkä muut voisivat tulla kyseeseen ?

6. Tutustuthan Vierailija

En halua kertoa nimeltä mainiten. Mainokseksi se kumminkin tulkittaisiin. En tiedä, onko GNLD erikoisasemassa tässä suhteessa?!

7. taavi Vierailija

Vieläkö se GNLD on voimissaan, luulin että se on jo ajat sitten mennyt manan majoille?? Vieläkö jotkut jaksaa niitä tumputtaa ihmisille

8. heikki Vierailija

Kyseeseen voisivat tulla vastaavat ravintolisät luontaistuotekaupasta ostettuna halvemmalla vaikka GNLD:n konsulentit varmaankin sanovat ettei niillä mitään tee. Mutta sehän ei ole totta.

9. Menestyvätkin Vierailija

10. Jos Vierailija

Jos liittyisin jäseneksi, eikö silloin ole kilpailukykyä luontaistuotekaupan tuotteile ? Putoaahan hinta aika lailla.

11. A Vierailija

Oletteko ihan tosissanne? Onko kyseessä sama juttu kuin se humpuuki-golden joka muutti nimensä? Miten ihmisistä tuli näin tyhmiä? Moisesta on paljon sukulaisuus- ja ystävyyssuhteita tulehtunut ja turhia toiveita ja odotuksia aiheutunut minunkin tuttavapiirissäni. Huh huh.

12. Jos Vierailija

Ystävyys ja tuttavuussuhteet ei varmasti pilaannu tuotteesta. Kyllä se itse olet sinä, joka olet ne pilannut. En usko alkuunkaan noihin Sun juttuihisi. Pelkkä hengetön tuote ei sitä tekisi.

Miksi et vastannut kysymykseen vaan lähdit solvaamaan ?

Tulee mieleen vastaava tapaus rattijuoposta. Kaveri lähti kaverinsa synttäreiltä autolla ajellen. Joutui ratsiaan ja kortti hyllylle.
    Arvatkaa kuka oli syyllinen ?
    Se oli ilmanmuuta se ystävä, joka tarjosi juhlissaan sitä viinaa. Ei tietenkään tässä viinanjuojassa mitään syytä ollut.

Tämä Sun juttus näyttää kääntyvän samaan katekoriaan, jonkun toisen syy... kun itse mokaa.

Odotan edelleen sitä hintavastausta, mihin tuote jäsenenä asettu ?

13. Make Vierailija

on kolme hintaa. asiakas hinta eli täysi hinta, jälleen myyjä hinta- 20-25% tuotearvosta ja se hinta kun saa käytöstä rahaa.

14. A Vierailija

Niin niitä suhteita on tulehtunut tuttavapiirissäni, en kuitenkaan itse ole ollut osallisena tässä. En ole ollut missään tekemisissä tämän asian kanssa, ainoastaan olen sivusta seurannut. Ja koko ilmiö saa minut voimaan pahoin. Sori vaan.

15. Muutoinko Vierailija

Ja muutoinko ei tulehdu ?
    Ei ole näillä kulmilla yhtään GNLD vai miten se kirjoitettiinkaan, niin ihmistä, mutta kyllä ovat ihmisten suhteet tulehtuneita.
    On tässä taiteilua, kun eivät voi olla samanaikaisesti läsnä samoilla kutsuilla. Toiset tulee eri päivinäkin.

Ihmiset osaavat mutaa nenäänsä vetää mitä lapsellisimmista syistä. Joten edelleenkään en usko tohon sepostukseesi.

16. Menestyjä Vierailija

Menestyvät...heh heh. Tunnen monia jotka silloin 90-luvun lopulla kun se buumi oli kovimmillaan aloittivat toiminnan ja en tiedä että kukaan olisi enää mukana.

17. harrypotter Vierailija

Kyllähän ne kaverit ja sukulaiset kyllästyy jos aina tavatessa tyrkytetään GNLD:tä ja soitellaan sekä ahdistellaan samalla asialla kuukaudesta toiseen. Ei sellaista kukaan jaksa. Itsekin olen ollut moisen tyrkyttäjän kohteena ja sanonpa vaan, että heikkoluontoisempi olisi jo lähtenyt sinne herätyskokoukseen mukaan. Minä taas otin sen sillä kannalla, että katotaan kumpi antaa ennen periksi minä vaiko goldenin konsulentti :)

18. Hah hah Vierailija

Ei kukaan menesty, ellei tee töitä ja opi uusia asioita. Niin vaan on, että useimmat haluu helppoa rahaa, ja vaikkarautalangasta vääntäisi, että helppoa rahaa ei ole, on tehtävä ja kovasti töitä, silti vain aniharva paneutuu työhönsä.

Et Sinä ainakaan menesty, se on takuuvarmaa. Olet siinä määrin ilkeä luonne. Asiakaspalvelussa kun ei tolla ilekydellä tule missään nimessä pärjäämään.
    Asiakkaat äänestävät jaloillaan.

Mitä -90 lukuun tulee, eikös se mullistanut muutkin valtarakenteet ? Niin meni pankit kuperkeikkaa, meni suuret valtion laitokset kippis kappis, pilkottiin kappaleiksi.
    Meni vakaat vanhat ja varmat työpaikat alta, että tuota yleimaailmankuvanäkemystäkin tarvitaan asioiden ymmärtämisessä yritysmaailmassa, jota ymmärrystä Sinulla ei näytä olevan. Tietoisuus maailman menostakaan ei näytä kasvavan nettipalstoille ilkeyksiä suoltamalla.

19. Miks Vierailija

Miks mulle ei soiteta ja tyrkytetä ? Ehkäpä olet antanut aihetta asiaan ? Olen odottanut ja toivonut, että olisin päässyt tutustumaan, vaan eipä ? Ettet nyt suurentelisi asioita ? Toisilla on tapana nähdä kärpänenkin härkäsenä.

20. Ainoako ? Vierailija

Kysely kuuluu vapaan markkinatalouden piirteisiin. Se on palvelua. Asiakkaat vaan eivät ole kovin sivistyneitä vielä. Toiset osaa sanoa kiitos ei, mutta toiset eivät muuta kuin haukkua takanapäin. Miten ihmeessä jonkun yhden yrityksen yksi asia nousee yli muiden ?

Soittavathan ne monen monet muutkin firmat, kuten mitä naturesfirmoja ne on kun niitä omenaviinietikkavalmisteita kaupittelevat, ja niitäkin on vielä kaksi niin saman suuntasia nimeltään. Ja sen norjalaisen kalaöljykapselin myyntimiehet soittelevet, joo ja lehtiä kaupitellaan.

Meillä ainakin ovelta ovelle vuodesta toiseen kulkee jos jonkinmoisia kauppiaita.

Tässä kohdin näkyy selvästi suomalainen perisynti, eli kateuksissaan ei ainakaan naapurilta osteta. Jossain muualla asia on juuri päin vastoin.

21. make80 Vierailija

Olen samaa mieltä ei minullekkaan silloin aikonaan tyrkytetty vaan tarjottiin ja minua kiinnosti. En minäkään tyrkytyä kysyn vaan ihmiseltä. Tyrkyttäjät pilaa monta hyvää asiaa

22. Make Vierailija

Sori vastasin väärällä nimi merkillä piti olla Make

23. menestyjä Vierailija

Itse asiassa olen erittäin menestynyt omalla alallani joka on mitä suuremmassa määrin asiakaspalvelua. Ilkeyden kanssa tällä asialla ei ole tekemistä, mitä ilkeilyä se on jos kritisoi jotain toimintaa?

Silloin 90-luvun loppupuolella oli GNLD:n suosittu teesi, että nyt on yrittäjät ""huomanneet"" liiketoiminnan mahdollisuudet ja lähdössä mukaan. Hehän ovat ihmisiä, jotka muutenkin ovat tottuneet tekemään kovasti työtä. Monesti erästäkin puolituttua seuratessa tuli mieleen, että jos hän olisi laittanut saman työmäärän, rahan ja tarmon johonkin muuhun bisnekseen kuin goldeniin niin olisi varmaan jo monimiljonääri. Näistä yrittäjätutuista, jotka silloin syötin nielaisivat ei monikaan enää ole ollut mukana pitkään aikaan vaan he ovat huomanneet pärjäävänsä paljon paremmin jos suuntaavat energiansa johonkin ihan muuhun.

Mutta tehköön kukin mitä haluaa. Jos joku tahtoo laittaa rahansa ja kaiken vapaa-aikansa goldeniin, niin se ja sama.

24. No mikä ? Vierailija

No mikä asiassa sitten hiertää, jos on se ja sama ?
    Iihmiset vaihtavat joka sektorilla alaa. Miksi ei siis myös Goldenissakin ?

Joka alalla tapahtuu vaihtuvuutta, että kouluttaudutaan uudelle alalle. Esim. opettajia on lähtenyt lauomoittain muille aloille, ja sitten taas uusia kouluttautuu opettajaksi.

Sekin minua ihmetyttää, esim. eräs kovin läheinen ihminen lähti kouluttautumaan paljon paremmin palkatulta alalta opettajaksi. Monen opiskeluvuoden opintolainat, ja huomattavasti heikompi palkka, sata kertaa stressaavampi työ ja vastuullisempi työ.

Mutta kaikkea tapahtuu. Goldenista on lähtenyt ja sinne näkyy menevän uutta porukkaa. Se ei poikkea mitenkään muista aloista. Ainoa poikkeus on, että sinne mennään täysin raakileina. Suurin osa menee vain ostaakseen itselleen. Mutta pahansuopa ei näe asiaa näin. Verkostoissa n. 95 % liittyy ostaakseen lähinnä itselle ja omaan piiriin tukkuhinnalla, eikä koskaan ole ollut edes taroituskaan lähteä sen kummemmin bisneksen tekoon.

Jotkut kuvittelevat itsestään ihmeitä ilman ammattitaitoa, mutta sama yskä se vaivaa heitä muillakin ammattialoilla.

25. 3-5 Vierailija

Tämän päivän ihmisillä on elämänsä aikana hankittu 3-5 eri ammattia ja ovat työskennelleet eri ammattialoilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri