Hae Anna.fi-sivustolta

golf aiheiset lahjat

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä qwertyt, 23.11.2006.

1. qwertyt Vierailija

Mitä voin ostaa kahdelle himo golfaajalle joululahjaksi? Jotain golfiin liittyvää. Ei mitään hirmu kallista... Ideoita otetaan vastaan!

2. Gilmoren tyttö Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ystäväpiirissäni on aika paljon himogolfaajia, mutta itse en ole lajista innostunut, joten käyttämäni termit voivat olla hyvinkin vääriä - anteeksi etukäteen :)

Golfin pelaajille voi ostaa esimerkiksi lyöntilaskurin, jos heillä ei sellaista ole. Sitten on olemassa joku sellainen bägiin kiinnitettävä "pussi", jossa juomapullo säilyy viileänä, ja golfaajille on myös olemassa "räätälöityjä" taskumatteja, joiden mukana tulee jotakin golfiin liittyvää sälää. Ehkä palloja voisi myös lahjaksi antaa, tai sitten golf-aiheinen korukin voisi olla mieluisa.

3. qwertyt Vierailija

4. pööpöti Vierailija

tuli mieleen vielä muutama tavara, kun oma mieheni harrastaa golfia, niin olen ajatellut hänelle ostaa chippikorin, golfmailansuojuksen (sellaisen kissannäköisen) ja ehkä jonkin pienen hauskan golfoppaan. toivottavasti näistä sait ideoita

5. qwertyt Vierailija

6. hcp 36 Vierailija

Itse golfiin hurahtaneena, mieheni innostamana, mietin kovasti, että mikä voisi olla sopiva ja mieluisa lahja. Kaikenlaisia golf-ukko patsaita on jo jonkin verran saatu lahjana, joten..Ihan pelkät golf-pallot paketissa ovat mieluisa lahja(niitä kuitenkin jonkin verran kesän aikana hukkuu..).
    Uusi golf-käsine tai lahjakortti urheiluvälinekauppaan, jossa golf-tarvikkeita myydään. Ei tarvitse olla kallis!! 15e saa hyvän hanskan, tii-pusseja, palloja, lyöntilaskurin. Ja jos lahjakortin summa ei ihan riitä, lämmittää pienikin summa mieltä ja vähentää ostoksen hintaa =) (nim.kokemusta on pienen lahjakortin saamisesta)
    Sain aikanaan lahjakortin golf-kurssille. Lahjakortti oli puolet kurssin hinnasta, mutta olin kovin onnellinen saadessani sen! Ja tosiaan nuo golfmailansuojukset ovat hauskoja =)

7. qwertyt Vierailija

kiitos kiitos! =) Nyt on tullut jo niin paljon hyviä ideoita, että eiku kauppaan vaan ostoksia tekemään...

8. greensurfer Vierailija

Itse löysin täältä hyvän golf lahjan, ostin välkkyvän golfpallon

9. ytre Vierailija

10. Ericss Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  11. ...erilaisia ja yksilöllisiä lahjavaihtoehtoja olen itse löytänyt myös omaan käyttöön ;-)

Golflahjat.fi - New Home Page Title

...tämän löytämisen jälkeen ei ole tarvinnut enää etsiä liikkeistä tai shopeista sitä samaa väkinäistä tarviketta mitä kaikki myy.

12. juho872342 Vierailija

13. Helly Golf Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus