googlen hakuhistorian tyhjennys...miten onnistuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Mozilla firefox käytössä...en saa laitettua ruksia kohtaan: tyhjennä hakuhistoria.Ärsyttävää kun pilvin pimein se ehdottaa sanoja haettaviksi.Miten sieltä saa kaikki veks?Miten sen ruksin saa laitettua...mistä kohtaa asetuksista se löytyis?

google tarjoaa sellaisiakin sanoja, joita et ole itse sinne kirjoittanut. Mulle myös tulikettu selaimena. Mutta kaikki saa poistettua Työkalut->Poista yksityisyystietoja->Ruksi joka kohtaan->Poista valitut tiedot

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
google tarjoaa sellaisiakin sanoja, joita et ole itse sinne kirjoittanut. Mulle myös tulikettu selaimena. Mutta kaikki saa poistettua Työkalut->Poista yksityisyystietoja->Ruksi joka kohtaan->Poista valitut tiedot

tätä mä jo koitin, mutta aina se vaan lykkää sellasia hakuasanoja, mitä ei ole edes itse kirjoittanut, mutta niistä ei kai sitten pääse eroon

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulla on tuolla ylhäällä tuo pikahakupalkki, paina googlen logoa kakkosnapilla ja valitse "Tyhjennä hakuhistoria"

se ei anna sitä...näkyy vaan harmaana, en saa valittu sitä

no sitten se on jo tyhjä ja ne on vaan niitä automaattisia ehdotuksia hakusanoiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos sulla on tuolla ylhäällä tuo pikahakupalkki, paina googlen logoa kakkosnapilla ja valitse "Tyhjennä hakuhistoria"

se ei anna sitä...näkyy vaan harmaana, en saa valittu sitä

no sitten se on jo tyhjä ja ne on vaan niitä automaattisia ehdotuksia hakusanoiksi.

ahaa,.....nyt nolottaa...tyhmä minä

Yhteistyössä