graco kaukalo/matkarattaat prismassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
siis tyhmä kysymys..mut onks lastentarvikeliikkeen graco kaukalo/matkarattaat ihan samalaisia ku prismassa?

huomasin vaan hintaeron...siis prismassa on paljon halvempia...
onko kumminkin laatu sama??

Juu prisma mainosti keväällä /kesällä että heidän valikoimiinsa kuuluu nykyään myös graco.
Minusta ne olivat ihan "samaa tavaraa" kuin lastentarvikkeesssa. Hyvä vaan että tulee hintakilpailua eivät lastentarvike liikkeet voi kiskoa kiskuri hintoja enää.. :D

kaukalo+ alusta oli 129 euroa...matkarattaat 109 muistaakseni...
lastentarvike liikkees oli hinnat kaukalo norm. 189 ja rattaat 129 mut niist pystyis tinkii kyl... mut jos kerran prisman tuotteet on samoja ni taidan käydä sieltä hakemassa..:D

kiitos kaikille..:D

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muakin kiinnostaa niiden hinta.. Lastentarvikkeessa halvimmat oli 99?

Juu Miraget maksaa tuon 99? lastentarvikeliikkeissä.

minkäväriset?? ku eiks niiskin on eroa... et mikä väri on tarjoukses?? ja mis liikkees... sellaiset miraget olis just ostoslistalla...juuri nyt..:D

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

minkäväriset?? ku eiks niiskin on eroa... et mikä väri on tarjoukses?? ja mis liikkees... sellaiset miraget olis just ostoslistalla...juuri nyt..:D

Ei tuo 99 ole tarjoushinta, vaan normihinta. 79? olen nähnyt kerran tarjouksessa ja tietenkin se on sitten ns. viime kauden väri mitä tuohon hintaan myydään. En tiedä mikä väri on nyt kauden värinä tai siis mitkä värit.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Oliko se toi logico S kaukalo? Voisi itekkin käydä tsekkailemassa.. :)

oli mun tietääkseni saatan siis olla kyl vääräs ku oon ihan uus tällä asialla, mut siis katoin vaan et graco kaukalo ja jalusta...ja rattaat oli siel.. ja niit mulle on suositeltu..ni ne varmaan käyn hakemassa...

Mun tietääkseni Gracolla ei ole muuta kaulaomallia liikkeellä uutena kuin tuota Logico s:ää.

OMpas, se halvempi

Autobaby siis nimeltään

Eikös tämän valmistaminen lopetettu tuossa 3-4 vuotta sitten? En ainakaan itse ole moiseen uutena törmäänyt.

Mun tietääkseni Gracolla ei ole muuta kaulaomallia liikkeellä uutena kuin tuota Logico s:ää.

OMpas, se halvempi

Autobaby siis nimeltään

Eikös tämän valmistaminen lopetettu tuossa 3-4 vuotta sitten? En ainakaan itse ole moiseen uutena törmäänyt.
Menes lastentarvikkeen sivuille

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Ei tuo 99 ole tarjoushinta, vaan normihinta. 79? olen nähnyt kerran tarjouksessa ja tietenkin se on sitten ns. viime kauden väri mitä tuohon hintaan myydään. En tiedä mikä väri on nyt kauden värinä tai siis mitkä värit.

missäs mukaa noi halvalla saa??ite kävin tos n kk sitten lahden lastentarvikeliikkees ni mulle sanottiin hinnaks 119 euroa mut turkoosin saat sillä 99 hinnalla:S:S

olisin kyl valmis ostaa 79 eurolla vaikka 2 vuotta vanhan kuosin;)

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

oli mun tietääkseni saatan siis olla kyl vääräs ku oon ihan uus tällä asialla, mut siis katoin vaan et graco kaukalo ja jalusta...ja rattaat oli siel.. ja niit mulle on suositeltu..ni ne varmaan käyn hakemassa...

Uusi myös minä, siksi kyselen :) Pitää käydä kattomassa. Hinta ei ainakaan olisi kovin paha jos reilulla satkulla saisi sen kaukalon..

http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=o1vkyq97d5m1uqva&kategoriaTunniste=LASTENISTUIMET&path=Autotuotteet%2FAutotarvikkeet%2FLASTENISTUIMET&myymala=Prisma+Laune&paikkakunta=Lahti&osuuskauppa=H%C3%84MEENMAA&hakusana=graco&pageName=Hakutulos

tossa on se prisman kaukalo...

OMpas, se halvempi

Autobaby siis nimeltään

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=97&valikoimaid=6
mutta ei tuo hinta kyllä kovin halvalta näytä :D jos on siis "halvempi malli".

Logico S ette saa mistään "reilulla satkulla", ovh taitaa olla189? tietty halvennuksesta saa, mut veikkaan et ei alle 150? lähde. Autobaby on halvempi, sen voi saada alle 150?, luultavasti siitä siis kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:

Uusi myös minä, siksi kyselen :) Pitää käydä kattomassa. Hinta ei ainakaan olisi kovin paha jos reilulla satkulla saisi sen kaukalon..

ihana ku en o ainoa..:D joo sama itekin mietin et kumminkin jalusta tule mukaan.. ja kaukalo näytti hyvälle ja merkistä tullut positiivista palautetta kaveripiiristä..
haluan kyl myös ne rattaat ku kuulemma tosi kätevä laittaa kaukalo sit sinne...

no joka pvä opitaan uuttaa..:D ens kerral ollaan paljon fiksumpia tän asian kans..:D

Yhteistyössä