Grrr teiniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
Tyttö ( 9 luokkalainen) pyysi viikolla, että saa mennä parhaan kaverinsa luo yöksi. Lupasin. Tänään sitten sanoi, että sen kaverin luo TAI menevät yhdessä xxxx luo Korsoon. Sanoin, että en halua, että menee Korsoon. Nyt laittoi viestin, että jos menee kuitenkin kun kaveria voi sinne yksin päästää. Että eivät ryyppää eivätkä mene ajelemaan xxx kaverin autolla. No se tästä vielä puuttuis, kun ertovat miten xxxx on ollut kaverin kyydissä ja kuvannut kun ajavat päin punaisia ja 170 km/ h motarilla jne. Grrrrr!

Koht tulee viesti, et josko he kuitenkin ajaisi xxxx autoa, kun he eivät kerran juo ja kun on niin pimeääkin, siellä Korsossa... Ja että josko he lähtevätkin sitten vaikka Helsinkiin ja kun on niin vaarallista mennä yleisillä... :D

Meidän esikoinen on juuri nyt syksyisellä uimarannalla. Hän rakentaa siellä sen tyttönsä kanssa hiekkalinnaa. Olivat hakeneet pitsan, limsaa, nektariinirasian ja tytön pikkusisaren, jota tytön pitää vahtia.

Miksi ne eivät ottaneet mukaansa meidänkin taaperoa?

Joo-o, mutta uskallappas kyseenalaista asioita, niin "et koskaan luota vaikka en ikinä tekis sellaista". Kaikki muu kait kuuluu teini-ikään, mutta ainakin kaahailun vois jättää väliin, ettei teidän tartte lukee lehdistä, miten kävi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo-o, mutta uskallappas kyseenalaista asioita, niin "et koskaan luota vaikka en ikinä tekis sellaista". Kaikki muu kait kuuluu teini-ikään, mutta ainakin kaahailun vois jättää väliin, ettei teidän tartte lukee lehdistä, miten kävi...

Minä käytin tuota itse noin 22 vuotta sitten! "että sinä et koskaanikinä voi luottaa muhun! Ja mitä minä muka voisin tehdä?"

Ja minuun ei totta vie olisi kannattanut luottaa ja saatoin tehdä aika lailla paljonkin kaikenlaista...

Joo se on se tavallisin vedätys tuo : voisit luottaa... Taidan pakata omat kapsäkkini ja lähteä jonnekin, siinähän sitten isänsä ( etävanhempi) valvoo kotonaan ja pohtii lastensa menoja.

Yhteistyössä