Gymstick

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:
Hiukan alta 50e taisi olla Anttilan postimyynnissä. Yhden talven kävin ohjatuilla gymstick-tunneilla ja innostuin.

Kiitos, kun vastasit :)

Mietin, että millaisen kannattaisi ostaa siis värisin.. olen ihan alkaja..varmaan sininen gymstick olisi hyvä. Koko viime vuoden olen käynyt kuntosalilla ja kuntosalisopimus päättyy ja en aio jatkaa, kun rahasta tiukkaa.. kuntoilu kuitenkin jatkuu.. minulla on crosstraineri kotona ja sitten ajattelin ottaa tällaisen kepin..

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus?:
Alkuperäinen kirjoittaja Anuhe:
Hiukan alta 50e taisi olla Anttilan postimyynnissä. Yhden talven kävin ohjatuilla gymstick-tunneilla ja innostuin.

Kiitos, kun vastasit :)

Mietin, että millaisen kannattaisi ostaa siis värisin.. olen ihan alkaja..varmaan sininen gymstick olisi hyvä. Koko viime vuoden olen käynyt kuntosalilla ja kuntosalisopimus päättyy ja en aio jatkaa, kun rahasta tiukkaa.. kuntoilu kuitenkin jatkuu.. minulla on crosstraineri kotona ja sitten ajattelin ottaa tällaisen kepin..

Minulla on musta, mutta kaipaankin paljon vastusta.
Gymstick on kyllä monipuolinen.

Sininen on kyllä alkuun ihan hyvä. Sitä itse käytin koko talven, kun siellä tunneilla oli vaihtoehtoina sininen, musta ja harmaa. Itselle ostin sitten mustan, kun ajattelin, että saahan siinäkin vähemmän vastusta kun ei kierrä kuminauhoja kepin ympärille. Toisaalta taas sinisessäkin saa aika kovan vastuksen lisäämällä kierroksia.

Itse maksoin 49,90 postikuluineen www.m-ergo.fi nettikaupasta.
Itselläni on tuo sininen mutta mieli tekisi tilata siihen uudet jäykemmät nauhat.
Onko ne ohjatut tunnit minkälaisia?

Yhteistyössä