Gynekologi Helsinki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nipsu

Vieras
Oisko kokemuksia mihin lääkäriasemalle kannattaisi mennä Hesassa gynegologille? Missä olisi edullisimmat hinnat? (sisältäen sisätutkimuksen ja sisäultran, mielellään papa-kokeenkin).

Itse ajattelen, että en edullisuuden takia valitse gynekologia, vaan ammattitaidon ja potilasystävällisyyden vuoksi.Monilla on hyviä kokemuksia Tapiolan Adinasta sekä Diacorin Tiina Ramsaysta.
Hintoja kannattaa tiedustella useammalta lääkäriasemalta.

Kävin Tiina Ramsayllä pari vuotta sitten ja hän oli todella tyly. Ei hymyillyt kertaakaan ja oli tehnyt kertomatta minulle ultraäänikokeen (kertomatta miksi) ja laskutti siitä maltaita.Tuntui siltä että rahat pois vaan ja seuraava potilas! EN suosittele!!!

Hgissä Femeda-lääkäriasema ja Riitta-Liisa Heikkinen. Menin ystävän suosituksesta ja voin suositella eteenpäin. En usko, että petyt, on empaattinen ja ystävällinen lääkäri. Hintataso lienee sama kuin yleensä, lääkäri noin 80 e, mutta tsekkaa sieltä tarkemmin. Hänellä saattaa olla vastaanotto myös Mehiläisessä; en tiedä, mikä niiden hinnasto on. (Femedassa on myös joku Fredrika-niminen lääkäri, jonka sukunimeä en muista; hänestä olen kuullut ikäviä asioita eli ei todennäköisesti hänelle kannata.)

Alkuperäinen kirjoittaja tässä hyvä:
Hgissä Femeda-lääkäriasema ja Riitta-Liisa Heikkinen. Menin ystävän suosituksesta ja voin suositella eteenpäin. En usko, että petyt, on empaattinen ja ystävällinen lääkäri. Hintataso lienee sama kuin yleensä, lääkäri noin 80 e, mutta tsekkaa sieltä tarkemmin. Hänellä saattaa olla vastaanotto myös Mehiläisessä; en tiedä, mikä niiden hinnasto on. (Femedassa on myös joku Fredrika-niminen lääkäri, jonka sukunimeä en muista; hänestä olen kuullut ikäviä asioita eli ei todennäköisesti hänelle kannata.)
Femedassa käyn minäkin, Leena Mikkosella, jota voin myös suositella. Hänelle on tosin vaikea saada aikoja, koska vastaanotto on vain kerran viikossa.

Minustakaan ei kannata tuijottaa hintaa, koska niissä ei olennaisia eroja ole, eikä hinta kuitenkaan takaa laatua. Gynekologilla käynti on niin herkkä ja intiimi tilanne, että se vaatii lääkäriltä erityisiä empatiakykyjä ja huomattavaa hienotunteisuutta.

olen asioinut tämän mikkosen vastaanotolla ja en kyllä voi suositella. erittäin asiatonta kohtelua olen saanut potilaana ja koska itse myös työskentelen alalla, pystyn arvioimaan asiaa myös yleisemmällä tasolla. osaa asiansa, mutta työskentelee kuin liukuhihnalla oltaisiin. en suosittelisi kyllä kenellekään.

Onkohan se sitten pärstäkertoimen mukaan kenelle ollaan ystävällisiä, kenelle ei. Niinhän se on kaikessa tässä elämässä, niin työpaikoilla kuin virastoissa asioidessa tai muissa asiakaspalvelupisteissä. Lääkäreissä käynneistä minulla on yleensä ihan hyvät kokemukset.
Muistan kerran kun ostin junalippua, jonotin. Tyttö oli edelläni olevalle asiakkaalle niin maireeta ja lässytti ja toivotteli hyvää matkaa. Kun minä tulin vuoroon, niin oli niin töykeää, äyski ja tiuski jos jotain kysyi. Ajattelin kysyä, että onko täällä systeemi, et vain joka toiselle asiakkaalle ollaan ystävällisiä. Jätin kuitenkin asian sikseen ja nielin pettymykseni.
Aikaa tästä jo on, mutta jäi vain mieleen.

Yhteistyössä