gynellä hyvän olon tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
Kävin aamulla normaalissa vuositarkastuksessa (40 V).
Olen miltei aina käynyt nais gynekologilla.ainakin viimeiset 10 vuotta, mutta nyt sattui olamaan vaki gyneni poissa niin jouduin turvautumaan uuteen gyneen. Hän oli noin 45-50 v mies. Todella mukava mies. Mutta tutkimus olikin vielä ihanampi. Olen aina jännittänyt tutkimusta. Mutta alu keskustelujen jälkeen kun pyysi riisuitumaanja tutkimus pöydälle oli oloni todella helppo. siihen menin vaan alasti jalat levällään. Tunsin ennen tutkimusta kuinka olin kostunut ei minulle normaalia. Ja tutkimuksen aikana tunsin oikein mielihyvää. Mistä tämä johtuu ?? Onko alkanut joku 40 villitys onko muilla ollut vastaavaa?? Voisin mennä jo uudelleen tuon miehen tutkittavaksi vaikka siitä on kulunut vasta parisen tuntia.
Haluaisin vain asiallisia vastauksia.
Kiitos

Mulla kanssa rupes jossain vaiheessa kanssa gynellä käynnit kiihottaan. Nuorena inhosin / jännitin hirveesti.
Nykyään kyllä täytyy myöntää että nautin gyne tutkittvana olosta. Seksielämä ja koskettelu on meillä kotona ollut aina jokapäiväistä.

Mukavempaahan on märkänä kuin kuivana olla tutkittavana. :)

Eivätkö naiset muutenkin fantasioi mieslääkäreistään? Onko teillä muilla kokemuksia hyvästä olosta hoitopöydällä?

Itse en ole vuosiin kovin mielelläni käynyt gynegologilla, mutta joskus on pakko käydä (kahden vuoden välein) suositellaan ainakin kun 50v. täyttänyt. Itselläni on limakalvot ohentuneet ja paikat on kuivat esim. Papa näytteen otto tuntuu ikävältä. Puhumattakaan muusta tutkimuksesta tai näytteen otosta. Olen kyllä käyttänyt jo monta vuotta hormonikorvaushoito lääkettä. Kannattaa nyt nauttia kun on vielä mahdollista.

Ilmiselvä provoviesti, myös "Kaisa"-nimimerkin takaa löytyy mitä luultavimmin Kauko. Uskomatonta juttua, jos joku nauttii gynellä olosta sillä tavalla, että pillu kostuu niin päässä on pakko olla vikaa (näin lievästi ilmaistuna).

Yhteistyössä