h&m äitiysvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annis

Vieras
Hei kaikki! Onko joku tilannut h&m.ltä äitiysvatteita? Millaiset koot niissä on? Itse olen normaalisti kokoa 38. H&M postimyynnissä koot oli 36-38 ja 40-42. Eli onko kokemuksia monkä kokoisia vaattet oikeasti (siis onko esim. 40-42 tosi isoja vai pikemminkin normaalin 38 kokoisia). En tiedä millaisia uskaltaisin ostaa.

Koosta en tiedä. Mutta tilaa ihmeessä monia eriä kokoja. Ei niistä tarvi maksaa. Maksat ne vaan mitä sitten otat. Itse teen aina ku tilaan HM:ltä niin että tilaan samaa vaatetta kahta tai kolmea eri kokoa. Niin voi sovittaa mikä on sopivin ja sit palautan loput ja sit vasta tulee lasku perässä ja maksan mitä otin. Todella helppoa!

Moi! Ite olen kokoa 36 ja pituutta 170, joten tilasin 36-38 jotta menee myös pituudesta ja kyllä ne on tosi hyvän kokoiset ollut. Tilasin ne vihreet pellavahousut kuvastosta ja on tosi ihanat jalassa.

Ite ostanut h&m :n mammahousjja useita ja kaikki ollut tosi eri kokoisia jossain mahtuu s koko jossain mallissa ei edes l...vaikea ollut ostaa ku ei ole eka testannu,mut huutonetistä kun olen ostanu yhet ihanat m kokoiset h&m housut ni oli sit helppoa ostaa toiset täysin samanmalliset mut eri väriset housut myös huutonetistä. Se riippuu paljo mallista ite olin 38 ja ajttelin et mama menee myös jotai samaa kokoa mut jossain tosiaan tuo 40-42 on ihan ok. Nyt vkolla 31 menee hyvin ne m kokoiset housut ja viel pitkälle loppuun asti varmasti:)

Yhteistyössä