H&M mamavaatteiden mitoitus muuttunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Onko kukaan huomannut samaa vai onko vika vain minussa? :) Kokeilin tänään aamulla jalkaan pari vuotta vanhat h&m:n mammafarkut, kokoa 36. Olivat löysät. Menin kauppaan ja hädin tuskin sain vedettyä melkein samanmalliset farkut koko 40 jalkaan :o Siis toki, vanhat ovat varmasti löystyneet mutta näin paljon, en usko :/ Kokeilin vielä vertailun vuoksi niin sain Onlyn 28 tummaset tavalliset farkut vielä jalkaan ja kiinni ilman suurempaa ongelmaa. Olen samankokoinen kun edellisessä raskaudessa tässä vaiheessa ja bmi on edelleen pikkasen alle 23. Joten voiko ihan oikeesti olla et olen vaan niin "lihava" vai onko tuo mitoitus muuttunut?

Mulla päinvastainen kokemus.

Viime raskaudessa (vauva nyt 7kk) mulla oli XL-kokoiset pellavasekoitehousut ja tässä nykyisessä (rv 11) mulla on L koon housut. Kyseessä tismalleen samat housut ja lähtöpaino on tällä kertaa vain kilon vähemmän.

Ostin myös äitiysfarkut ja ne ovat kokoa M.

Eli mun mielestä mitoitus on muuttunut niin päin, että nykyään niihin on laitettu nimenomaan pienemmät kokolaput.

riippuu vaatteesta. Kokeilin hm:llä kahtia samanlaisia, mutta erivärisiä housuja. Molemmat tietty samaa kokoa. Toiset oli liian pienet, toiset sopivat. Tilasin hm:ltä kaks samanlaista paitaa, eriväristä, molemmat samaa kokoa. Ja sama homma. Toinen oli iso, toinen sopiva.... Eli eli.. ne voi mennä ihan miten vaan.

H&M vaatteissa koot vaihtelee kyllä melkoisesti ...

Tilannut ite capreja, kahdet samanlaiset ja samaa kokoa, silti koko - ero niissä selvä :D Ja muissakin vaatteissa eron huomaa =)

Yhteistyössä