H&M:n tämän syksyn lastenvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mini"

Vieras
Olenko ainut, joka on pettynyt H&M:n tämän syksyn lasten-, erityisesti vauvanvaatteisiin. Netistä katselin viikon vanhalle kuopukselle jotain kivaa, mutta en löytänyt kuin yhdet housut, jotka olisin kelpuuttanut :(. Saimme toisenkin tytön ja vaikka esikoisen vaatteet ovatkin tallella ja otettu käyttöön, niin silti tekee mieli ostaa edes pari uutta juttua uudelle tulokkaalle.

Haen siis ihan perusvaatetta; bodeja, pehmoisia paitoja ja housuja yms. Nyt tuola kaupassa oli vaan lähinnä pikkuaikuisen vaatteita, eikä kivaa käyttövaatetta noin pienelle.

Onko kaupassa sitten parempi valikoima? Sen verran lähimpään matkaa, etten ihan heti sinne pääse käymään.

Lindexin nettikaupassa olikin sitten aivan ihania juttuja :).

On liikkeissä paljon parempi valikoima, nettikaupasta miekään en ole koskaan löytäny mitään, mutta liikkeistä kyllä! :) Lindexiä oisin sulle ehdottanut muuten. ;) :D

Musta tuntuu, et aina silloin, kun mun tarvis ostaa jotakin, mitään ihanaa ei oo tarjolla. Ja sit, kun en tarvi, niitä ihania pursuaa vaikka kuinka.

Siis esim. nyt tuo vanuhaalari, jota etsin. Tarvitsen tuolle isokokoiselle kaiffarille ainakin koon 80. Joko ne ihanat loppuu kokoon 68 tai sitten nuo isompiin riittävät (esim. Tutta) ei vaan tänä syksynä iske nyt lainkaan. Henkalla ei tainnut olla nyt lainkaan semmosta...

Henkan kanssa tuli ongelmaksi nyt esikoisen kohdalla myös se, että mitotus mättää jotenkin. 92 on liian pieni, mutta seuraava koko 98/104 on meidän 95 cm pitkälle tytölle aivan jätti-iso. Siis hihat on ihan liian pitkät. Joten tällä hetkellä en osta sille sieltä oikeastaan mitään.

Lindexejä meillä on nurkilla vaikka kuinka monta. Mutta silti totesin, että siirryn nettikaupan asiakkaaksi, kun jostain syystä joka kerta, kun menen ostamaa sieltä yhtään mitään, kaikki haluamani koot on loppu. En voi valkata vaatteita sen mukaan, mistä pidän, vaan sen mukaan, mistä vielä löydän koon. Netissä tätä ongelmaa ei ole. Ja olen tästä kyllä antanu palautetta (sattumoisin tuossa yhdessä liikkeessä on usein myymäläpäällikkö kassalla). Se sanoi, että ne vaan menevät heti, kun tankoon tulevat. Ok. Voi olla noin. Mutta voisko niitä sitten tilata vaikka vähän enemmän varastoon tms... Kyse usein ollut esim. niistä niiden velour-housuista, joita myydään kuitenkin vähän aina eikä vain talvella/syksyllä/keväällä jne.

En siis oo ainut, joka niihin on pettynyt. Tähän asti oon kyllä löytäny netinkin valikoimasta kivoja, mutta nyt tökkii. Pitää siis suunnata tilaisuuden tullen oikeeseen kauppaan, josko sieltä sit löytyis parempi tarjonta :).

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24480305:
Musta tuntuu, et aina silloin, kun mun tarvis ostaa jotakin, mitään ihanaa ei oo tarjolla. Ja sit, kun en tarvi, niitä ihania pursuaa vaikka kuinka.

Siis esim. nyt tuo vanuhaalari, jota etsin. Tarvitsen tuolle isokokoiselle kaiffarille ainakin koon 80. Joko ne ihanat loppuu kokoon 68 tai sitten nuo isompiin riittävät (esim. Tutta) ei vaan tänä syksynä iske nyt lainkaan. Henkalla ei tainnut olla nyt lainkaan semmosta...

Henkan kanssa tuli ongelmaksi nyt esikoisen kohdalla myös se, että mitotus mättää jotenkin. 92 on liian pieni, mutta seuraava koko 98/104 on meidän 95 cm pitkälle tytölle aivan jätti-iso. Siis hihat on ihan liian pitkät. Joten tällä hetkellä en osta sille sieltä oikeastaan mitään.

Lindexejä meillä on nurkilla vaikka kuinka monta. Mutta silti totesin, että siirryn nettikaupan asiakkaaksi, kun jostain syystä joka kerta, kun menen ostamaa sieltä yhtään mitään, kaikki haluamani koot on loppu. En voi valkata vaatteita sen mukaan, mistä pidän, vaan sen mukaan, mistä vielä löydän koon. Netissä tätä ongelmaa ei ole. Ja olen tästä kyllä antanu palautetta (sattumoisin tuossa yhdessä liikkeessä on usein myymäläpäällikkö kassalla). Se sanoi, että ne vaan menevät heti, kun tankoon tulevat. Ok. Voi olla noin. Mutta voisko niitä sitten tilata vaikka vähän enemmän varastoon tms... Kyse usein ollut esim. niistä niiden velour-housuista, joita myydään kuitenkin vähän aina eikä vain talvella/syksyllä/keväällä jne.

Myymälät eivät kiusallaan jätä tilaamatta enempää tuotteita. Usein myymälöihin toimitetaan tietty määrä kutakin tuotetta, eikä lisää tule. Enkä nyt puhu Lindexistä ainoastaan, vaan ylipäänsä..

Mä siirryin kanssa Lindexin nettikaupan asiakkaaksi, koska myymälöistä on aina koot loppu erityisesti noista ota 3 maksa 2 tuotteista, joista ei koskaan löydä kolmea oikean kokoista vaatetta kerralla. Nettikaupassa oli just yli 50 euron tilaus ilman postareita.

Yhteistyössä