H&M:n urheiluliivit/sporttiliivit ja oikea koko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Osaako kukaan sanoa mitä rintaliivikokoa kokoa vastaavat H&M:n sporttiliivien kokomerkinnät S, M ja L?

Erityisesti kiinnostaa tuo L-koko, mitä kokoa vastaa (olen itse kokoa 75E, mahtuisinkohan L-kokoon..).

Myös muita liikkeitä (verkossa) voi suositella, mistä saisi suht huokealla sporttiliivit tilattua :)

Kiitos vastauksesta (2)! :)

Osaatko suositella, mistä kannattaisi lähteä etsimään omaa kokoa vastaavia sporttiliivejä verkosta? Haluaisin tilata kerralla sopivat, ilman hutiostoksia..

Kiitos vastauksesta (2)! :)

Osaatko suositella, mistä kannattaisi lähteä etsimään omaa kokoa vastaavia sporttiliivejä verkosta? Haluaisin tilata kerralla sopivat, ilman hutiostoksia..

https://www.lumingerie.fi/

Tarkista kuppikokosi niiden kokolaskurilla

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

Ja jos olet vielä epävarma, laita heille s-postia, ovat tosi avuliaita :) ja ei, en ole mitenkään liitoksissa ko. firmaan, muuten kuin tyytyväisenä asiakkaana.

Minulla h&m sporttiliivit (sellainen toppi-mallinen pään yli pujotettava) koko L, muuten käytän kappahlin liivejä kokoa 80c. Nuo sporttiliivit on alakuminauhasta liian löysät, eikä niitä saa kiristettyä. Olkaimet on himpun liian lyhyet (olen 172cm pitkä), joten liivejä saa nykiä vähän väliä paikoilleen. Muuten on mukavat :D

Sporttiliivit on hyvästä syystä tiukkaa mallia: rinnat eivät pompi juostessa.

Miten ne koot ovat pieniä? Lumingerie myy monia eri tuotemerkkejä, lumingerie ei ole tuotemerkki itsessään. Sama kuin sanoisi, että zalandon koot ovat pieniä ja laatu huono.
Niin tiedän ja jostain syystä kaikissa koko on pienempi, kuin muualta ostetuissa eri merkkisissä liiveissä eli pitää tilata normaalia isompi koko ja lisäksi kaikki liivit nukkaantuu. Sama kuin sanoisi... no sitten on!

H&M-liivit on pienet, ei tiukat, vaan pienet.

Yhteistyössä