H&M shop onlinen "ihastuttava" tapa lähettää paketit !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen asiakas

Vieras
Pakko kysellä onko muilla samanlaisia kokemuksia.
Nyt juuri siellä on ilmestynyt syysmallisto ja ajattelin,että jees mullahan on aletilaus siellä ja saan samoilla postareilla...kuinka ollakaan...paketti on juuri tänäaamuna mennyt käsittelyyn, vaikka vielä eilen sen piti mennä tietojen mukaan 29.7.Nyt se sitten on ikuisuuden "käsittelyssä", mutta uusia tuotteita ei saa lisättyä enää.
Toinen kerta jo, kun ale-paketti menee samana päivänä käsittelyyn, kun uusi mallisto ilmestyy. Hieno tapa saada jälleen uudet postikulut asiakkaalle.
Laitoin kyselyn asiasta ja sain todella ylimielisen vastauksen. Sattumaa !! Varmasti joo..niin keväällä kuin nytkin.
Menipä H&M minulla nyt boikottiin.

Ihan nyt off topic juttu, mutta H&M:stä kuitenkin. Yhtenä keväänä tilasin vissiin helmikuussa kesämekon jonka toimitusajaksi sanottiin 16.4., kun sillä hetkellä oli tilapäisesti loppu. Sitten 16.4 tuli kirje jossa luki että toimitus on 12.5, kun tuote on loppu tilapäisesti. Sitten 12.5 tuli kirje että toimitus 18.7 kun tuote on tilapäisesti loppu. Mekko saapui loppujenlopuksi elokuun alussa. Sen jälkeen en ole H&M onlinesta tilannut mitään, Ellos on suosikkini eikä ole vielä ainakaan pettänyt <3

Ihan nyt off topic juttu, mutta H&M:stä kuitenkin. Yhtenä keväänä tilasin vissiin helmikuussa kesämekon jonka toimitusajaksi sanottiin 16.4., kun sillä hetkellä oli tilapäisesti loppu. Sitten 16.4 tuli kirje jossa luki että toimitus on 12.5, kun tuote on loppu tilapäisesti. Sitten 12.5 tuli kirje että toimitus 18.7 kun tuote on tilapäisesti loppu. Mekko saapui loppujenlopuksi elokuun alussa. Sen jälkeen en ole H&M onlinesta tilannut mitään, Ellos on suosikkini eikä ole vielä ainakaan pettänyt <3

Itse tilaan ellokselta paljon myös varsinkin vertbaudetin vaatteita. Sinne kanssa tästä lähtien ja lindexin nettikauppa toimii myös hyvin.

[QUOTE="Neuvoton";24216149]Mistä sen näkee onko se käsittelyssä vai missä[/QUOTE]

Esim. siitä omat odottavat tilaukset kohdasta. Jos on käsittelyssä,et saa enää tuotteita lisättyä samoihin postareihin.

Pakko kysellä onko muilla samanlaisia kokemuksia.
Nyt juuri siellä on ilmestynyt syysmallisto ja ajattelin,että jees mullahan on aletilaus siellä ja saan samoilla postareilla...kuinka ollakaan...paketti on juuri tänäaamuna mennyt käsittelyyn, vaikka vielä eilen sen piti mennä tietojen mukaan 29.7.Nyt se sitten on ikuisuuden "käsittelyssä", mutta uusia tuotteita ei saa lisättyä enää.
Toinen kerta jo, kun ale-paketti menee samana päivänä käsittelyyn, kun uusi mallisto ilmestyy. Hieno tapa saada jälleen uudet postikulut asiakkaalle.
Laitoin kyselyn asiasta ja sain todella ylimielisen vastauksen. Sattumaa !! Varmasti joo..niin keväällä kuin nytkin.
Menipä H&M minulla nyt boikottiin.

Sinunkaltaistasi aasiakasta tuskin kaipaavatkaan :laugh:

Heh, mä tilasin kerran H&M:ltä äitiyshousut ollessani 3. kuulla raskaana, toimitus siirtyi aina vaan ja lopulta sain ne housut kun vauva oli jo syntynyt :D
Mutta nykyään ihan p*ska se niitten verkkokauppa, aina on kaikki loppu, valikoimat pienentyneet ja toimitukset heittelee mietn sattuu.

Munkin tilaus oli menny eteenpäin käsittelyyn vaikka toimitus piti olla elokuun alussa. Sapetti kans uudet postarit. Pitäisköhän perua koko uus tilaus, kun näköjään on tapana niiden tehdä tuollei asiakkaille.

Siis mikä tässä nyt on ongelma? Saitte tavaranne aikaisemmin kuin oli luvattu! Ja sitten alatte urputtamaan että joutuu maksaan uudet postarit kun tekee UUDEN tilauksen :headwall:

Huonoja kokemuksia näkyy olleen muillakin. Ikävä juttu. Vaatteet kuitenkin hyviä käyttövaatteita kouluun ym. Täytyy tyytyä kivijalkakauppoihin jatkossa tai vaihtaa ruotsalaisketju toiseen.

[QUOTE="hohhoijaa";24216239]Siis mikä tässä nyt on ongelma? Saitte tavaranne aikaisemmin kuin oli luvattu! Ja sitten alatte urputtamaan että joutuu maksaan uudet postarit kun tekee UUDEN tilauksen :headwall:[/QUOTE]

Kyllä sä varmasti ymmärrät, jos haluat. Kyse on, kun tuotteet menevät juuri samanaikaisesti käsittelyyn, kun uusi mallisto olisi tilattavana ja näin käy useana sesonkina peräkkäin. Lisäksi vielä edellisenä iltana klo 23 tuotteiden käsittelyn ajankohdaksi on ilmoitettu 29.7. Ongelma on juuri se ,että asiakas saapi maksaa UUDET postarit. Kyse on vähän niinkuin periaatteesta, ei kenenkään elämä toki reilun 5 euron postareihin kaadu.

Kyllä sä varmasti ymmärrät, jos haluat. Kyse on, kun tuotteet menevät juuri samanaikaisesti käsittelyyn, kun uusi mallisto olisi tilattavana ja näin käy useana sesonkina peräkkäin. Lisäksi vielä edellisenä iltana klo 23 tuotteiden käsittelyn ajankohdaksi on ilmoitettu 29.7. Ongelma on juuri se ,että asiakas saapi maksaa UUDET postarit. Kyse on vähän niinkuin periaatteesta, ei kenenkään elämä toki reilun 5 euron postareihin kaadu.

Kuulkaas aika harvassa lafkassa edes pystyy lisäämään tavaraa siihen tilaukseen!!! Ei pysty Elloksella kuin sman päivän iltaan, ei pysty Lindexillä ollenkaan. H&M on ainut missä voi ylipäänsä lisätä tilaukseen viikkotolkulla, ja sitten urputetaan...

Fiksuahan se firmalta on, niin minäkin tekisin vastaavassa tilanteessa. Sehän on ollut vain extraa, että sitä tilausta on voinut muuttaa.

Mä tilasin ja palautin koko paketin kun ei ollut mieluista. No nyt ne yrittää maksattaa mulla 4,95 euron ostosta + siihen päälle 8 e postimaksut vaikka ihan varmasti palautin kaiken! Saatana että vituttaa. En tosiaankaan suostu.

Mä tilasin ja palautin koko paketin kun ei ollut mieluista. No nyt ne yrittää maksattaa mulla 4,95 euron ostosta + siihen päälle 8 e postimaksut vaikka ihan varmasti palautin kaiken! Saatana että vituttaa. En tosiaankaan suostu.

Mulla kävi kerran niin,että palautin myös koko paketin. Hain postista,avasin paketin ja päätin palauttaa ja vein postiin. Tiedoissa lukee yhä lunastamaton lähetys. Kysyttyäni asiasta sanottiin vain, että toivottavasti en jätä montaa lähetystä lunastamatta. Silloin heidän ei tarvitse minulle mitään myydä. Sanottuani,että minulla on postin kuitti ym. palautuksesta eli kyseessä ei todellakaan ole lunastamaton lähetys vaan palautus asiakaspalvelu vain sanoi, näin täällä lukee ja siihen luotetaan. Siis TÄ! Olin vielä palauttanut ja saanut kuitin samana päivänä kuin hainkin paketin. Ei mene mun oikeustajuuni ja siihen loppui siitä firmasta tilaaminen.

Usein kyää myyvät ei-oota, varsinkin alessa. Ellet mene heti alen ekana päivän, puolet on loppuunmyyty heti.
Viime vuonna tilasin yhden hello kitty bodyn ja se oli sit jälkitoimituksessa ainakin puoli vuotta.. Onneks lopulta tuli laput etteivät pysty toimittamaan tuotetta, koska eihän meijän lapsonen ois siihen enää mahtunut pitkiin aikoihin.
Vinkkinä sanottakoon, et torstaisin kannattaa kurkkia, yleensä aina kaikki uutuudet ja uudet alekamat tulevat torstaina sinne myyntiin. tai ainakin vanhan nettikaupan aikaan tulivat.

[QUOTE="Jaana";24221740]Mulla kävi kerran niin,että palautin myös koko paketin. Hain postista,avasin paketin ja päätin palauttaa ja vein postiin. Tiedoissa lukee yhä lunastamaton lähetys. Kysyttyäni asiasta sanottiin vain, että toivottavasti en jätä montaa lähetystä lunastamatta. Silloin heidän ei tarvitse minulle mitään myydä. Sanottuani,että minulla on postin kuitti ym. palautuksesta eli kyseessä ei todellakaan ole lunastamaton lähetys vaan palautus asiakaspalvelu vain sanoi, näin täällä lukee ja siihen luotetaan. Siis TÄ! Olin vielä palauttanut ja saanut kuitin samana päivänä kuin hainkin paketin. Ei mene mun oikeustajuuni ja siihen loppui siitä firmasta tilaaminen.[/QUOTE]

Mikset lähettänyt heille sitä palautuskuittia?

Yhteistyössä