H&M tilaukseni on pyyhkiytynyt pois.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh?

Vieras
....olen tilaillut noin parin vuoden ajan H&M:ltä vaatteita. olen nähny tilaushistoriani koko ajan. Viikko sit tein ison tilauksen alesta. Nyt niistä ale vaatteista on pyyhkiytyny 90% pois, mukana myös täyshintaisia vaatteita, jota olin tilannu aiemmin. Tilaushistoria kohdassa lukee "SINULLA ei ole vielä tilaushistoriaa". ?!

Omasta tilistä näen siellä sivuilla kyllä parin vuoden ajalta tilauspvm:t ja summat, mutta en saa klikattua niitä auki, että näkis sisällön (tätä toimintoa ei ole ollutkaan, ostetut vaatteet yksilöityinä näkyikin ennen tilaushistoriasta, mutta nyt se on pyyhitty pois, koko tilaushistoriani).

Miten teillä?? Käykää kattoo te, jotka odotatte toimitusta.

mulla aivan sama homma!!!!:mad: tein kans ison tilauksen ja mitään ei muka ookkaa tilattu eli lukee myös tuo että "sinulla ei ole vielä tilaushistoriaa"....pitäisköhän sinne soittaa? mun tilauksessa näkyi vielä viikko sitten että "lähetyksen tila: LÄHETETTY, mutta sen jälkeen se kaikki pyyhkiytyi pois ja tuon tilauksen olisi pitänyt jo tulla.

ok, hyvä tietää, että muilla sama homma. olisko nyt niin, että niitä aletuotteita ei saa?

onneks sähköpostiin tippui se aletilaus, että on mustaa valkoisella, mitä tilas...mut auttaneeko?

mulla näkyy mitä mulle on tulossa tässä syyskyyn puolivälissä mutta mitä olisi pitäny jo tulla on tosiaan kadonnu, harmittaa hiukkasen jos niitä ei tulekkaan kun oli kivoja rääsyjä ja kun katsoin niin ei näytyä olevan niitä enää oikeata kokoa, että turha tehdä uutta tilausta...:confused:

Yhteistyössä