I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en saa niitä koodeja. Sinne kellariin ja siihen yhteen oveen. Kapteenin hytti taitaa olla mulla vielä edessäpäin.[/quomis
missä kohti tarkalleen oot
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en saa niitä koodeja. Sinne kellariin ja siihen yhteen oveen. Kapteenin hytti taitaa olla mulla vielä edessäpäin.[/quomis
Eli oon ohittanu ne ensimmäiset 4 ovea, nyt seuraavassa kohdassa on 3 ovea auki, neljänteen tarvii koodin. Myöskin yhdessä huoneessa sain sen lattialuukun auki, mutta sinnekin tarvii ilmeiseti koodin ja jonkun pienen jutun (?)
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en saa niitä koodeja. Sinne kellariin ja siihen yhteen oveen. Kapteenin hytti taitaa olla mulla vielä edessäpäin.[/quomis
Eli oon ohittanu ne ensimmäiset 4 ovea, nyt seuraavassa kohdassa on 3 ovea auki, neljänteen tarvii koodin. Myöskin yhdessä huoneessa sain sen lattialuukun auki, mutta sinnekin tarvii ilmeiseti koodin ja jonkun pienen jutun (?)
sinne lattia luukkuun tarvii timantin, mutta en tiedä vielä koodia. timantti siellä huoneessa mikä lukossa. sinne koodi on niitte pulojen asennot ja nro tynnyrissä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en saa niitä koodeja. Sinne kellariin ja siihen yhteen oveen. Kapteenin hytti taitaa olla mulla vielä edessäpäin.
sinne lattia luukkuun tarvii timantin, mutta en tiedä vielä koodia. timantti siellä huoneessa mikä lukossa. sinne koodi on niitte pulojen asennot ja nro tynnyrissä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vihreet pullot matkalla, ja sit jääkaapissa, siinä lukossa kun on nuolet reunoiolla niin niitä pitää painaa samanlailla kun pullojen asento on. ja tnnyrissä, sama huone mis vihreä kaappi, ni numerot kyljessä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niistä koordinaateista
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Juu, oon saanu sen kilven sieltä kolikkolaatikosta. Nyt puuttuis vipukahva.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:en millään saa sitä koodia timanttilaatikkoon. apua![/quot
katso koordinaateista numerot sitten vertaat järjestystä siihen lauseen lopussa olevaan järjestykseen ilmansuunnista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mää:ja mistä sen airon löytää?