Ha! Just tajusin että meillä ei ole ollut tv auki kertaakaan nyt kun mä olen ollut yksin kotona :D *ihan turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
..Tänään varmaan repäsen ja avaan sen ekaa kertaa. Jos vaikka vuokrais leffan ja kattelis sellasta.

Mutta siis, mä olen entistä vakuuttuneempi siitä että mä voisin elää ilman televisiota. Toisaalta sitten taas onko se ihan tyhmää lapsille jos eivät voi katsoa piirrettyjä kun ovat tottuneet?

Ja toisaalta onhan se kiva että mulla on toi telkkari tossa... Jää edes jotain olohuoneeseen kun exä ottaa kaiken muun mukaansa. Tai jäähän mulle kirjahylly kun mikään taso ei tota telkkaria kanna. Ja varmaan mattokin..

:) Itseasiassa ei meilläkään enää ole, ennen mulla oli käytännössä aina tv auki kun kotona olin ja tyyliin voice päällä, mut nyt kun asutaan sähköllä lämpiävässä talossa, on musta tullut niin pirun pihi tuon sähkön käytön suhteen ettei meillä ole muita laitteita yleensä kun tietokone päällä, jos sekään.. :D

Jos ei olisi lasta, vaimoa, xboxia, wii:tä, enemmän tuumia kuin näytössä, top gearia, Jimin dokkareita, muiden kanavien dokkareita. Niin silloin voisi luopua telkkarista, eli käytännössä voisi pistää jo huuto.nettiin ilmon.

:) Itseasiassa ei meilläkään enää ole, ennen mulla oli käytännössä aina tv auki kun kotona olin ja tyyliin voice päällä, mut nyt kun asutaan sähköllä lämpiävässä talossa, on musta tullut niin pirun pihi tuon sähkön käytön suhteen ettei meillä ole muita laitteita yleensä kun tietokone päällä, jos sekään.. :D

kauhia martta, muut istuu pimeässä juoden kylmää murukahvia kun äippä istuu palstalla!!!!

Yhteistyössä