Ha! Vajaa kuukausi siihen meni, että lapsi alkoi kitistä "minä haluan päiväkotiin"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lomalla

Vieras
Toukokuun lopussa jäin kesälomalle (opiskelen) ja lapset samoin. Tuo 4v odotti kesälomaa pitkään eikä toukokuun loppupuolella enää millään olisi halunnut mennä pk:iin. No pakko kun mulla oli tenttikausi yms.

Ja nyt sitten alkoi kaivata pk:iin :o Rankkaa ilmeisesti lomailu äidin ja isomman sisaruksen kanssa :D Loma loppuu vasta elokuun lopulla, että sinne asti nyt sitten vaan on raukan oltava kotona...

Onko teidän muiden lapset halunneet lomallaan hoitoon?

Tutulta kuulostaa :) Vielä ei tosin meillä ole tuo alkanut, johtuu ehkä siitä että isommilla (6 ja 8v) on ollut ohjattua toimintaa tuossa koululla ja 4v tapaa parasta kaveriaan (joka myös samassa pk-ryhmässä) ainakin pari kertaa viikossa. Heinäkuun loppupuolella viimeistään tuo koulun ja päikyn kaipuu viimeistään alkaa... Ja minä myös opiskelen, ja kuopus aloittanee hoidon vasta elokuun puolivälissä, samalla kun koulukin alkaa isommilla.

[QUOTE="vieras";26526143]Kannattaisko keksiä sille jotain aktiviteettia[/QUOTE]

On ollut toimintaa. Ollaan oltu kotosallakin, mutta olen jo tässä pienen lomamatkan tehnyt lasten kanssa ja käyty leikkipuistoissa, leikkimässä kavereiden kanssa yms.

Yhteistyössä