Hää/juhlapaikka tre-Ylöjärvi akselilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

millipilli

Jäsen
05.02.2012
78
0
6
Hellou, maailman vaativin morsian ilmottautuu.

Ei suinkaan. kaikki hää- ja muut keskustelupalstat kierrettyäni, kysynkin teiltä apua.

Olen menossa elokuussa 2015 naimisiin näillä näkymin ylöjärven kirkossa, hakusessa olisi siis juhlapaikka. Paikan pitäisi olla max 20km säteellä ylöjärven kirkosta. Kutsuttuja vieraita on 95. Paikkaan pitäisi voida viedä oma pitopalvelu ja omat juomat.

Paikanpäällä olemme käyneet katsomassa Pinsiön ja mutalan maamiesseurantaloja, sasin toukolaa, sekä antaverkan leirikeskusta. Joten näistäkin saa antaa käytännön kokemuksia. (Antaverkan tosin hylkäsin jo pienten tilojen vuoksi).

Nettisivuja olen käynyt paljon läpi mutta mielummin haluaisin saada nimenomaan kokemuksia häissä paikallaolleilta :)

Kiitos jo etukäteen

Miten olisi Koivupuisto Ylöjärvellä? Itse en ole ollut, mutta kuulemma hyvä paikka.
Kerran olen ollut Viljakkalan seurojentalolla häissä, se oli ihan ok paikka, mutta ei mitenkään huippu kuitenkaan. :)

Näsirinne kuulemma aivan ihana paikka, mutta ylittää kyllä budjetin. Koivupuistoa olen katsellut netistä ja kaipaisin kuvia ja kokemuksia.

Iso piha olisi kyllä plussaa koska lapsivieraita on tulossa jonkin verran, kiitos ideasta

Niin ja jos musiikkiopiston valitsette niin kannattaa ottaa semmoinen pitopalvelu joka on siellä ennenkin ollut, koska kunnon keittiötiloja ei ole. Meillä oli Tilisanssi, todella hyvää ruokaa (vieraatkin kehuivat, myös erityisruokavaliot otettiin hyvin huomioon) ja he myös auttavat pöytien järjestelyssä yms käytännön asioissa.

Tästä knuutilasta olen kuullut paljon hyvää! Lähinnä vaan se etäisyys mietityttää että onko se liian pitkä ja pitääkö sii miettiä jo jotain yhteiskuljetusta. Samoin juhlavierailla tulisi kallis taksimatka takaisin kotiin.

Yhteistyössä