Haahaa..Väärin lähetettyjä viestejä! Saa nauraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaniljainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaniljainen

Jäsen
11.11.2009
883
0
16
Jyväskylä
Löysin tämmöisen hauskan nettisivuston, jossa on väärin lähetettyjä viestejä :laugh: Eli, www.hupsista.fi

Tässä muutama esimerkki:

Vastaanottaja:Isä

Viesti:Juotin sitä eukkoa koko illan (pillu mielessä) ja taksitolpalla päätti sitten hypätä jonkun fruittarin kainaloon. Onneks löyty vielä samalta tolpalta toinen jota pääsi yöksi sitten pöksimään, nyt paha darra.....

Vastaus:Hahhahhaa! Hyvä poika, oot tullu isääs, olisit perinyt siltä ensimmäiseltä rahat takaisin. Tulehan kotio safkalle niin darra helpottaa.

Selitys:Piti siis lähettää kaverille viesti joka oli samalla ryyppyreissulla mukana, mutta isällehän se meni. Onneks isä osaa ottaa rennosti.

Vastaanottaja:Äiti

Viesti:Aaah heräsin just jostain ihme kämpästä, vieressä makaa joku tuntematon ainaki 50v mies ja näyttää siltä et ollaan pantu!! TUUKS HAKEE MUT HELVETTIIN TÄÄLTÄ :D

Vastaus:VASTAA PUHELIMEEN! ANNA OSOITE!?!

Selitys:Kaverillehan viestin piti mennä kun heräsin jätkän luota jolle lähdin jatkoille.. Ei se nyt oikeesti mikään 50v ollu, myöhemmin selvis että 21 :D Meillä nyt vaan on kavereitten kaa tapana hieman liiotella :D Itse olin kuitenkin tuolloin 16v joten mamma "vähän" säikähti. :D Eipä käyty missään muualla kun koulussa pariin kuukauteen ton jälkeen, voin kertoa että ei oo koskaan niin paljon hävettänyt kun kotiin tuolloin saavuin ja jouduin alkaa tekstaria vähän selittelemään vanhemmille.... =_=

Vastaanottaja:Jake, oma poika

Viesti:Moi, miten ois tänään pikkunen pikapano, kun Jake on futistreeneissä??<3

Vastaus:Öö, mitä helvettiä äiti.....??

Selitys:Joo elikkä piti mennä uudelle rakastajalleni, mutta menikin omalle 13 vuotiaalle pojalleni..

:laugh: :laugh: :laugh:

Voi apua! :D Mun "paras" on toistaiseksi vaan sellainen, että olin tapellut ukkoni kanssa. Haukuin sen pystyyn ja nimittelin ties miksi. Piti lähettää viesti ystävälleni, vahingossa lähetin sen miehelleni. Vastauksena tuli: Kiitti vitusti ja samat sanat.

" Hei rakas! Missä nähdään ja monelta?Tää on mun uusi numero."

Seuraavaksi soitti joku kiukkunen eukko että mitä hemmettiä lähettelen viestiä sen miehelle. Olin vahingossa tallentanut silloisen poikaystävän numeron väärin, parin numeron heitto.

Vastaanottaja:ryhmäviesti asiakkaille

Viesti:Joulun ja kiireisten panoaikataulujen takia pyydänkin toimittamaan aineistot jo xx.xx.mennessä jotta ne varmasti ehtivät ajoissa.

Vastaus:Hei, saatiin joulun parhaat naurut!

Selitys:Olin laittanut suurehkon ketjun melkein kaikille tuotepäälliköille ryhmäviestin joulukuun viimeisistä mainosaikatauluista ja painojen aukioloista yms.
:laugh:

Voi apua :laugh:

Mulle on käynyt vähän nolosti kans. Oltiin riidelty miehen kanssa ja laitoin sitten kiukkuisena viestin joka sisälsi kaikessa yksinkertaisuudessaan sanat "haista paska". No, mieheni on töissä paikassa, jossa heillä on kaikilla työkännykät ja lopussa parin numeron heitto, olin sitten lähettänyt väärään numeroon. Asia selvisi vasta myöhemmin mieheni kautta, kun he olivat töissä työkavereiden kesken miettineet kuka lähetti "Pekalle" tommosen viestin ja olivat sitten selvittäneet numeron ja olleet mun miehelleni että "mitäs se sun vaimo Pekalle haistattelee..."

Juuh. Nolotti.

Vastaanottaja:Naapuri

Viesti:Sori, tä voi tulla vähä yllättäen ja ymmärrän et voit olla musta ihan eri mieltä... mutta en voi sille tosiasialle mitään että oon sekasin susta... oot kaiken lisäks niin sporttinen ja ihana ulkomuodoltas. MÄ RAKASTAN SUA! SIINÄ KAIKKI! MIETI MITÄ MIETIT!

Vastaus:ai että silleen :) no voithan tulla käymään jos vain seura noin miellyttää :P voit jäädä yöksikin muru ;)

Selitys:joo piti mennä kundille keheen olin kusessa mutta meni naapurin iäkkäälle miehelle... hyi vittu en vielkää pysty kattoo sitä...

Vastaanottaja:Pomo

Viesti:Pöksin Mikkoo ! Vau.

Vastaus:No sepä mukavaa. Kunhan et työajalla :)

Selitys:Kaverille piti mennä. Onneksi on rento pomo.. :)

Nää on niin hyviä ja tässä varmaan menee koko päivä lukiessa... Kiitosta vaan :kieh: :D

Vastaanottaja:Vanha luokkakaveri (miespuolinen)

Viesti:No joo, naidaan siellä bussipysäkillä puolelta. Katotaan sit mitä dusataan...

Vastaus:No thanx, man! Ei kiitos naida :D

Selitys:Kännykän sanakirjalla jos yrittää kirjoittaa "nähdään", saattaakin tulla "naidaan."

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Vastaanottaja:Naapuri

Viesti:Sori, tä voi tulla vähä yllättäen ja ymmärrän et voit olla musta ihan eri mieltä... mutta en voi sille tosiasialle mitään että oon sekasin susta... oot kaiken lisäks niin sporttinen ja ihana ulkomuodoltas. MÄ RAKASTAN SUA! SIINÄ KAIKKI! MIETI MITÄ MIETIT!

Vastaus:ai että silleen :) no voithan tulla käymään jos vain seura noin miellyttää :P voit jäädä yöksikin muru ;)

Selitys:joo piti mennä kundille keheen olin kusessa mutta meni naapurin iäkkäälle miehelle... hyi vittu en vielkää pysty kattoo sitä...

EEEIIII.... Kamalaa!!! Mä olisin varmaan muuttanu helvetin äkkkiä pois sen naapurin sielmien alta... :whistle:

Vastaanottaja:Atte

Viesti:Kävin äsken moikkaa sitä Attee sielt baarista. Hommailtiin siin jotain sit yhtäkkii mul tuli ihan hirvee paskahätä!! Lähin vaan nopee menee :)

Vastaus:Olis mullakin vessa ollut! : DD

Selitys:no arvatkaaa

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Vastaanottaja:Vanha luokkakaveri (miespuolinen)

Viesti:No joo, naidaan siellä bussipysäkillä puolelta. Katotaan sit mitä dusataan...

Vastaus:No thanx, man! Ei kiitos naida :D

Selitys:Kännykän sanakirjalla jos yrittää kirjoittaa "nähdään", saattaakin tulla "naidaan."

:laugh: :laugh:
Apua *ulvoo naurusta*

Vastaanottaja:Yön hoito

Viesti:Hyi vittu sen molo haisi lehmän paskalta. Varmaa ei oo käyny vuoteen suihkussa.. Oksensin koko yön sen suihinoton jälkee. Onneks se luuli, että olin vaan huonossa jamassa. HYI VITTU!

Vastaus:Menenkin tästä pesemään MOLONI ! Ei se sun pimperoskaan sen parammalle haissut.

Selitys:Viestin piti mennä kaverille.

Apua!! Nää on ihan kauheita! :snotty:

Nää on hauskoja :D Tää yksi parhaimmista tähän saakka mitä oon ehtinyt lukaista.

Ollaanko nähty jossain baarissa vai?

Vastaanottaja:Pete Enjoy (Esimies)

Viesti:Mmmm.. Kukakohan oot? Ollaanko nähty jossain baarissa kenties? Varmaan, kun oot tollaisella nimellä mun puhelimessa. Vastaa ihmeessä "Nautinto-Pete"! ;)

Vastaus:Hei! Kai olet menossa Gloriaan blokkaan huomenna illalla? Terveisin Pete, Enjoy Oy

Selitys:Ihmetellyt siis pöhnässä, että kuka hiton "Nautinto-Pete" ja aamulla saapui kyseinen viesti. KYLLÄ HÄVETTI, mutta töihin se oli mentävä :D

Vastaanottaja:Äiti

Viesti:Kun tuut kotiin saat kyl kunnon kyytii ME SO HORNY! ;)

Vastaus:Terve poika... taisit lähettää väärälle henkilölle tämän viestin ja mikset tuo tätä naista joka tekee sut sarvekkaaks välillä näytille!!!!

Selitys:örrrr juujuu tullaan sunnuntaina

:laugh: :laugh: :laugh:

Tuolla ihan paras oli tää:

Viesti: Janne tulee meille tänään yöksi ja tehdään SE ekaa kertaa! Jännittää! :D

Vastaus: Janne ei tule meille yöksi!

Tytöllä oli viesti mennyt vahingossa äitille eikä kaverille :)

Yhteistyössä