Hääkimppu kalloista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva morsian

Vieras
Onko teillä kellään ollut hääkumppua pelkästään kalloista. Minä haluaisin yksinkertaisesti pitkävartisia valkoisia kalloja nätillä satiininauhalla kiedottuna kimpuksi.
Onko se kalla kuitenkin ihan hautajaiskukka?
Onko kalla miten kallis kukka?

Minulla oli kalloja kimoussa. 10kpl puntti maksoi minulle muistaakseni 130e, eli aika kallis kukka on.
Kalloja on nykyään paljon kimpuissa. Se on aika trendikäs nykyään morsiuskimpuissa!

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva morsian:
Onko teillä kellään ollut hääkumppua pelkästään kalloista. Minä haluaisin yksinkertaisesti pitkävartisia valkoisia kalloja nätillä satiininauhalla kiedottuna kimpuksi.
Onko se kalla kuitenkin ihan hautajaiskukka?
Onko kalla miten kallis kukka?

Luin ensin vain otsikon ja kelasin oikeesti pääkalloja... Ne kun on ollut trendi jo pitkään. Kukkakauppias ainakin oli sitä mieltä, ettei niitä enää mielletä vain hautajaiskukiksi. Mutta valkosia mun mielestä, muut värit näyttää ankeilta.

Mulle tulee kolme punaista kallaa ja iso vihreä lehti niiden alle sidottuna. Kannattaa tilata ajoissa jos haluaa värillistä kallaa, valkosta sanoivat olevan tarjolla jatkuvasti.

http://www.amoriini.com/amoriinibb/viewtopic.php?t=7422

Tuolla kivoja kuvia kimpuista joissa Kalla. Itse haluan sen myös hääkimppuuni. Se vaan on niin kaunis, minusta :) Olkoonki kuinka hautajaiskukka..

Nykyään ei ole enää hautajaiskukka ja kalloja saa myös violetteina. Sanoisin että erittäin moderni,hienostunut ja omaperäinen valinta. Varsinkin pitkillä varsilla ja kauniin värisellä sidonalla. Älä näitä mummoja kuuntele..

Yhteistyössä