Hääkuva omani *sisältää imelän kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mun muru

Aktiivinen jäsen
05.05.2008
10 344
2
36
Osa hääkuvasta toistaiseksi profiilissa :)
Sopii käydä katsomassa! Tuli romanttinen fiilis ja sitä nyt täällä jakamaan;)
Miehen kuva on miehen luvalla. Tai se sanoi että: "Voithan sä laittaa mun kuvan sinne sun profiiliin myös jos haluat".
Mies ei vielä tiedä että täällä syödään kuvien näyttäjät elävältä. Niin pikkasen sensuroin ton miehen naamaa ja olemusta sitten :D

Joo lempi on söpöilyä :D ja toi punainen kuva on kun olin jo 6:lla kuulla raskaana

Joo runot on mun. Copypastesin ne suoraan yhdeltä vanhalta lakkautetulta runosivulta mihin olin ne julkaissut ja pitäisi vain siistiä hiukka :ashamed: . Siellä on seassa ihmisten nimelliset kommentit mun runoihin.

Hiukset oli hetken aikaa punaiset. Tuntuu että aina palaan vaaleaan väriin.. vaikka kuinka sanottaisiin että joku muu väri on näyttänyt hyvälle. Se on se jokaisen oma identiteetti.. että mihin väriin sitä aina lopulta päätyy.
Joo ja tuon miehen sylissä on tosiaan hyvä olla :heart:

Minä muuten kosin sen viimeisen kerran kun lopulta päädyimme naimisiin. Todella epäromanttisesti tekstiviestillä.. kadun sitä vähän. Ehkä vielä nauran joskus sille!

Kiitos kaikesta palautteesta hyvästä ja pahasta! Tietty hyvä ( palaute ) aina pistää eniten hymyilemään ! Täällä on HUGE riski aina esitellä kuvaa ... Mutta toiset tykkää katsella kuvia ( mistä varoitin jo otsikossa ) ja itse myös olen todella utelias ( kiltillä tavalla ) toisten lapsista, miehistä ja omista naamoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kiitos kaikesta palautteesta hyvästä ja pahasta! Tietty hyvä ( palaute ) aina pistää eniten hymyilemään ! Täällä on HUGE riski aina esitellä kuvaa ... Mutta toiset tykkää katsella kuvia ( mistä varoitin jo otsikossa ) ja itse myös olen todella utelias ( kiltillä tavalla ) toisten lapsista, miehistä ja omista naamoista.

jos laittaa kuviaan tänne näytille, niin täytyy olla valmis siihen, ettei kaikki tykkää, ei kukaan ole sellainen, josta kaikki ihmiset tykkää ! Ja tuntuukin, että ymmärrät, ettei arvosteluissa ole mitään henkilökohtaista ! Eihän teitä kukaan edes tunne !

Mä arvostelin AINOASTAAN sun miehen värivalintoja, en muuten. Kaunis pari olette joka tapauksessa, kaikkea hyvää liittoonne ja synnytykseen !

stylisti: Jees. Palaute on aina hyvästä. Raskausaikana ei aina tosin hermot ole kestäneet. Mulla alkaa näköjään palautua hermot kun ei enää loukkaannu :) Vaan hyväksyy muiden mielipiteet ja näkökannat. Tosin .. on helppo hyväksyä muiden mielipiteet kun on itse aloittanut keskustelun ja pyytänyt katsomaan kuviaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nasuttaja:
Ihanat kuvat teistä. Oletteko kauan olleet yhdessä? Näyttää pian olevan 1v hääpäivä :flower:
Minä juuri tuore vaimo ;) Elokuussa naimisiin menin.

Kohta pian yhdessä 6v ja 4kk :heart: saman katon alla. Muutettiin yhteen alta kuukausi ensi tapaamisesta...
Ken arvasi että olisi kestänyt niin tulinen alku!

Ja nasuttaja.. onneksi olkoon tuore vaimo! :D
Naimisissa on ihan hauska olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kivat kuvat ja susta on tullut ihanan pehmo nykyään ainakin mitä oon ite lukenut juttujas :D

Joo pehmous on tosiaan tullut! Mulla se dark side pysyy jossain jemmassa. Se ei sovi perhe-elämään :D Oli mulla aikanaankin hellyys olemassa...Mutta sen näki vain läheiset. Nytten olen tullut ulos kaapista.
Varmaan viittaat city aikaan kauhea-n.. profiiliin entisellä kovalla. Muutin muuten siellä nikiksi nyt kauhea-namppa kun jostain kummasta syystä se alkuperäisnikki on estetty.

Ikä tuo pehmeyttä varmaan ihan luonnollisesti. Tuntuu äärettömän ihanalle että saa perheen.

No onneksi olkoon, teillä on sitten 1,5 viikon päästä hääpäivä :flower: Meillä on huomenna 5-vuotishääpäivä :) Mitä te aiotte tehdä hääpäivänä, olisko ideoita, itse en ole hirveästi mitään keksinyt :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
No onneksi olkoon, teillä on sitten 1,5 viikon päästä hääpäivä :flower: Meillä on huomenna 5-vuotishääpäivä :) Mitä te aiotte tehdä hääpäivänä, olisko ideoita, itse en ole hirveästi mitään keksinyt :snotty:

Varmaan lennettäisiin Pariisiin juomaan kahvia ja lasit viiniä jos olisi rahaa! Rahat meni nyt uuteen autoon joten varmaan otetaan uusi auto alle ja ajetaan syömään johonkin ravintolaan. Tykätään kummatkin sellaisista romanttisesti sisustetuista ravintoloista.. Keskihintaisia ja erityisen kaunis sisustus Hkissä esim. Labodega ja Papa Giovanni. Vespassakin on "ihan kiva" sisustus alakerrassa ainakin.

Romanttista on syödä pitkän kaavan mukaan..
Esplanadilla on useita tähän tarkoitukseen sopivia huippuravintoloita :heart: jos ei hinnalla ole väliä! Esim Postres.. vai mikä ihme nimi se oli. Mutta vuoden 2007 paras ravintola se oli! Kerran kävin syömässä tosi erikoisen 7 ruokalajin aterian ja paras on ollut G.W Sundman .. uuh.,. siellä saa niin hyvää palvelua ja paikka huippuromanttinen ja tyyris!

Ja onhan noita muitakin ja uudempiakin paikkoja mitä kannattaa kokeilla.

Saattaa olla että päädymme kylpylähoitoihin Flamingoon Vantaalle! http://www.flamingo.fi/

Yhteistyössä