HAALEA PLUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PCO-TYTTÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PCO-TYTTÖ

Vieras
Hei!

Eilen tein kuinkahan monennen raskaustestin... ja nyt siihen sitten ilmaantui Aconin testiin hailakka plussa 10 min kohdalla.

Ihan selvästi kuitenin erottui kun miehellekin tuota näytin. Itsellä siis lievä PCO ja käytössä vain Terolutit. Unohdin viimeisimmästä 10 päivän kuurista kaksi tablettia alkuvaiheessa. Eihän tämä nyt sitten voi mitenkään tepposia tehdä, tiedättekö?

Menkkojen olis pitänyt alkaa siis noin 3 päivää sitten, mutta tosiaan kun muutama Terolut jäi ottamatta niin en sitten tiedä miten se kiertoon vaikuttas.

Noin 3-4 päivän ajan on ollut kyllä ns. menkkakipuja alamahalla, onkohan se normaalia?

Olen kaikesta aivan pihalla ja tietenkin todella onnellinen jos vauva tulisi. Monen epäonnistumisen ja pettymisen jälkeen käy vaan kovin skeptiseksi..

Kiitos teille jos viitsitte vastata.

Hei,
kyllä se haaleakin plussa on plussa, jos se vaan tuli siinä sallitussa ajassa=)? En ole käyttänyt aconia, en tiedä mitä siinä sanotaan, missä ajassa tulos tulee lukea. Tee kahden päivän kuluttua uudestaan, ja vaikka toisella testimerkillä, niin saat varmuuden!

Tiedättekö.... kävin äsken vessassa ja niinpä oli siteeseen tullut ihan pikkusen rusehtavaa vuotoa... se tais taas olla siinä sitten.

Ei pitäs innostua liikaa liian aikaisin. Kohta porhaltaa kunnon menkat ja se on sitten sitä myöten siinä.

Kiitokset kuitenkin teille vastanneille ja tsemppiä muille!!

Ei ne alkaneet ainakaan vielä sen enempää, mutta en silti usko että olisin raskaana, en yhtään. Näin juuri tämän viimekierron progesteronarvoni joka näyttää alhaiselta (13) otettuna kiertopäivänä 19. Eli tuon mukaanhan en voisikaan olla raskaana kait. Kyllä sapettaa ja sylettää, mutta minkäpä teet. Tsemppiä muille.

No tänä aamuna tein sitten Apteekin raskaustestin ja 5 minuutin jälkeen siihen tuli taas haalea plussa, hittolainen sentään... eikö se nyt siitä vahvistu sitten lainkaan!!??

Edellisen testin tein siis maanantaina, eikö tuon nyt jo pitäis sentään olla ihan vahva plussa vaiko eikö?!

Edelliset menkat alkaneet 4.9.... ketuttaa tämä epätietoisuus kun toivo on niin suuri kuitenkin.

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kiittäen ja kumartaen jälleen

Testi näyttää kontrolliviivan vahvuista vasta rv 5-6, siis just tuo Apteekin testi. Painiskelin juuri saman asian kanssa ja otin yhteyttä lääkefirmaan. Eli jos se viivaa näyttää, niin testi on positiivinen. Onnittelut! Testaile uudelleen viikon päästä tai pyydä lähetä äitiysneuvolasta labraan. Ei tarvitse enää maksaa uutta testiä.

Voi taivas kuinka toivonkaan että se olisi ihka oikea plussa! =)

Voiko niissä testeissä olla ns. viivanpaikka, että se näyttää sen 5 min jälkeen hailakan punaista viivaa vaikka tosiasiassa ei olisikaan raskaana?

Kiitos teille mukaville ihmisille kun vastailette ja vähän jaatte tätä jännitystä! =)

Olitko/oletko sinä tehotyttö sitten raskaana?

sitten vielä mietityttää tuo progesteron-arvo ja se, että sitä hyvin vähäistä rusehtavaa vuotoa oli tuolloin 3.10.06. Että jos ovis on ollut myöhemmin niin miten tuo vuoto sitten jne.. kaikkea kysymyksiä tulee mieleen, tämä ihmisluonto on sitten kuitenkin monimutkaista, varsinkin kun tuo kierto ei ole koskaan ollut järin säännöllinen...

"Voiko niissä testeissä olla ns. viivanpaikka, että se näyttää sen 5 min jälkeen hailakan punaista viivaa vaikka tosiasiassa ei olisikaan raskaana? "

tuon minäkin haluaisin tietää!vai onko niin että jos testiin tulee ihan haalea viiva niin se tarkoittaa raskautta?

Ei ole viivan paikkaa ainakaan tuossa Apteekin testissä. Olen sillä testannut puhtaan negan, jossa ei todellakaan ole mitään viivan paikkaa:-) Sen jälkeen kolme positiivista, kun en meinannut siihen hailakkaan viivaan millään uskoa ;-) Mutta raskaana olen juu ja toivotaan, että tämä pikkunelonen nyt matkassa pysyy!

Tervetuloa vaan kesäkuisiin odottajien puolelle PCO-TYTTÖ! :-)

Voi hitto kun en millään vielä tohtis tulla kuitenkaan odottajien puolelle...=)

Odotan vielä ensi viikkoon jolloin testaan uudelleen.

Meillä yritystä jo pitkälle yli toista vuotta. Miehen siittiöt ei järin priimaa ja minulla lievä PCO. Lapsettomuustutkimukset alussa ja ainoastaan Terolut käytössä kuukautisten säännöllistymiseen (tosin unohdinpa ottaa muutaman terolutin heti alkukuurista...) vielä ei muita lääkkeitä määrättynä.

Mulla on ollut noin viikon ajan nyt vähenevissä määrin kylläkin ihmeellisiä alavatsakipuja, vähän niin kun menkkakipuja. Eli istuallaan ja maatessa ei mitään, mutta kun nousen seisomaan alkaa tuntumaan jomotusta... mene ja tiedä mitä se sitten on. Siksi olen noita menkkoja odotellut tulevaksi.

Voi kun pääsisinkin liittymään odottajien joukkoon pian! 8)

testasin haalean plussan tuolla apteekin testillä.on siis kai aika varmaa että raskaana ollaan.mutta täytyy vielä testata niin kauan kunnes saan kunnon viivan tikkuun,epäuskoinen kun olen viimeiseen asti..

Tsemppiä sinullekin wilma83!!

Kommentoisitteko vielä tätä... kun se minun progesteron-arvo oli tosiaan kiertopäivänä 19 vain tuon 13, niin onko käytännössä edes mahdollista että olisin raskaana? Tai voiko tämä olla kenties merkki jostakin kohdun ulkoisesta raskaudesta tms.... alan olla jo hysteerinen kait.... ;)

Edelleenkin, jospa ovulaatiosi oli myöhemmin ts vasta tuon kp 19 jälkeen, niin eihän arvo tuolloin otettuna enempää välttämättä oliskaan. Itselläni ovulaatiopäivän tienoilla otettuna (kp21)tuo arvo oli vain jotain 3,5...lääkäri sanoi, että ei se vielä nousekaan silloin se arvo.

Onnea!

"Entäs jos..." saako kysyä, oletko sinä raskaana tai onko sinulla jo vauvelia?

Kiva kun te kommentoitte, se helpottaa kun ei tartte yksin näitä asioita pohtia! 8)

Hei, saa kysyä ja en ole raskaana, toiveissa ja yrityksissä kyllä ollut jo jonkin aikaa. Mutta on minulla yksi lapsi jo olemassa, vähän päälle kaksi vuotias.

Malta nyt vielä pari päivää ja testaa sitten jälleen, kyllä luulis jo siihen mennessä vahvistuvan! Ja testaa vaikka Clear Bluella, siitä on kantautunut paljon positiivisia (!) kokemuksia korviini :)

PCO -tyttö:
Sen paremmin Aconin kuin Apteekinkaan testissä ei ole viivanpaikkaa. Haaleakin viiva on plussa! Itse Olen testannut juuri Acon 10:llä kaksi raskautta. Molemmissa sain aluksi niin heikon viivan, ettei sitä kyllä muut huomanneet. Itse tietty olin jo pitkän yrityksen aikana kehittynyt tarkaksi viivojen etsijäksi! Siitä viiva sitten pikku hiljaa vahvistui. Ekassa raskaudessa vahvistuminen loppui ja raskaus meni heti kesken, mutta nyt olen taas saanut plussaa. Olin tilannut testejä ison liudan varoiksi netistä ja käytinkin kokeilumielessä ne kaikki....

Tuloksena oli se, että viiva tosiaan vahvistuu hitaasti. Vasta viikolla 5+, oli testiviiva lopulta kontrolliviivan värinen. Siihen sitten testit sopivasti loppuivatkin.

Eli onnittelen kyllä jo! Ja toivon kovasti sinnikkyyttä masuasukille, että jaksaisi mukana loppuun asti!

soitin tänään apteekin testistä sinne asiakaspalveluun.sanoi siellä että se ihan vaaleakin viiva on merkki raskaudesta ja että siihen testi-ikkunaan ei tule mitään muita viivoja,paitsi ehkä seuraavan päivänä kun se kuivaa nin siihen viivan kohtaan voi tulla harmahtava viiva.taisin selittää vähän vaikeasti..ja ihan uutta tietoa sain sieltä tuosta raskaushormonista.eli raskaushormoni kuoleentuu 1-2vuorokaudessa ja sen jälkeen tuplaantuu aina,joten uutta testiä ei kannata tehdä vielä seuraavana päivänä vaan odottaa useampi päivä jolloin raskaushormonin määrä virtsassa kasvaa.

Se viivan väri nimenomaan on tärkeä.
Tuolla Apteekin omalla kun testasin, niin se harmahtava kuivumisesta johtuva viiva tuli kyllä ihan vartin sisällä. En siis ollut raskaan :(

Mullakin joskus kesäkuussa tuli tosi selvä haale viiva raskaustestiin, mutta se ei tullut testiajan sisällä tietääkseni. Katsoin tunnin kuluttua testiä niin siihen oli tullut tuo vaaleanpunainen haalea viiva. Mieskin näki sen vaaleanpunainen viiva oli. Eikä se raskautta merkannut. =(