Haalea viiva apteekin testillä testiajan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Memelisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Memelisa

Jäsen
02.08.2009
490
0
16
Kuinka moni on saanu apteekin raskaustestillä postiivisen tuloksen testiajan jälkeen??

Lähinnä mietityttää et onko tuollanen kovinkin yleistä. Jos testiajan jälkeen saanu viivan niin onko tulos ollut ´raskaana´myöhemminkin?

Jos se tulee testiajan jälkeen, kyseessä ei ole positiivinen tulos. Voit ollakin raskaana, mutta nyt tekemäsi testi ei ollut positiivinen.

Loppuun perinteikäs vastaus: Tee uusi testi parin päivän kuluttua.

Toivottavasti tulee plussaa. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Joo. Haamu ilmestyi testiajan jälkeen, menkat oli jo lähes pari viikkoa myöhässä. Vauvanalku oli menehtynyt alkuviikoille jo...

Mulla on aika sama homma, menkat pari viikkoo myöhässä. Viikko sitte iski rinnat kipeeksi. Torstaina sain liusketestiin haamun testiajan ulkopuolella. Perjantaiaamuna ei mitään liuskatestillä (nega). Tänään sit apteekin testillä taas haamu... en tiiä mitä pitäs ajatella :/

Alkuperäinen kirjoittaja Memelisa:
Kuinka moni on saanu apteekin raskaustestillä postiivisen tuloksen testiajan jälkeen??

Lähinnä mietityttää et onko tuollanen kovinkin yleistä. Jos testiajan jälkeen saanu viivan niin onko tulos ollut ´raskaana´myöhemminkin?

No mulle kävi niin, että myöhemmin apteekin testiin ilmestynyt roskishaamu oli yhtä kuin positiivinen. Tuloksena poika, joka menee nyt eskariin.

Kiva kuulla et toivoo vielä on =) No lääkäri sen mulle tänään viimeisen tuomion antaa, en jaksa enää arvuutella. Kiitoksia jo vastanneille ja kiitos vielä niille jotka vielä tän jälkeen kommentoivat. Käyn tuolla lääkärissä ja voin vaikka tulla kertomaan tuloksen sit tänne kuinka kävi :)

Yhteistyössä