Haalea viiva(ko) r-testissä, tarkoittaako tämä nyt mitä? Voisitteko katsoa ja sanoa mielipiteenne? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voikukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25450858]tee uusi testi parin päivän kuluttua, ei tuosta voi sanoa vielä mitään[/QUOTE]

Hanki silmälasit (tai putsaa ne jo nenällä olevat), tuohan on niin selvä plussa, kun vain voi olla. :D

Toi kuva on otettu testiajan jälkeen, siitä ei oikein voi sanoa mitään varmaksi. :(

Lisäksi plussaviivan pitäsi olla suorassa, tai jos se on noin vinossa, niin myös kontrolliviivan pitäisi olla vinossa samaan suuntaan. Noissa testeissä käy usein niin, että kun ne kuivuu, niin ylimääräinen väriaine lähtee liikkeelle ja saattaa jämähtää tikkuun johonkin kohtaan. Se näyttää plussalta mutta ei ole. Mun mielestä toi sun plussaviiva näyttää just sellaiselta kuivuneelta väriraidalta. Kun se ei sais olla vino vaan ihan suora se plussaviiva, kun kontrollikin on suora. :(

Missä vaiheessa toi viiva sitten tuli? Noissahan on tosi lyhyt lukuaika ja sun kuva on tosiaan otettu testiajan jälkeen koska testi on jo kuivunut. Sinuna tekisin toisen testin tänään, jos toi oli plussa niin se näkyy myös päiväpissasta.

mieltä kun "nojaa". Vino viiva hämää. Itse sain tuon tyylisiä, värillisiä mutta vinoja haamuja samantyylisiin, eri merkkisiin testeihin, ja ne ei merkannu raskautta.
Testaa jollain eri merkillä!

Chef, katsohan tarkkaan, aloittajan viiva ei ole samanlainen. Sun viivat on suorassa kontrolliviivoihin nähden, samoin ne on yhtä paksuja. Aloittajan "plussaviiva" on ihan vino. Mä olen saanut sekä noita huijausviivoja että oikeita viivoja samoilla liuskoilla, että en ihan p*skaa puhu kuitenkaan. :)

Toi kuva on otettu testiajan jälkeen, siitä ei oikein voi sanoa mitään varmaksi. :(

Lisäksi plussaviivan pitäsi olla suorassa, tai jos se on noin vinossa, niin myös kontrolliviivan pitäisi olla vinossa samaan suuntaan. Noissa testeissä käy usein niin, että kun ne kuivuu, niin ylimääräinen väriaine lähtee liikkeelle ja saattaa jämähtää tikkuun johonkin kohtaan. Se näyttää plussalta mutta ei ole. Mun mielestä toi sun plussaviiva näyttää just sellaiselta kuivuneelta väriraidalta. Kun se ei sais olla vino vaan ihan suora se plussaviiva, kun kontrollikin on suora. :(

Missä vaiheessa toi viiva sitten tuli? Noissahan on tosi lyhyt lukuaika ja sun kuva on tosiaan otettu testiajan jälkeen koska testi on jo kuivunut. Sinuna tekisin toisen testin tänään, jos toi oli plussa niin se näkyy myös päiväpissasta.

Varjo / kuva vääristää jotenkin, viiva oli kyllä suorassa.

Viiva tuli testiin noin 6min sen jälkeen kun asetin testin pöydälle odottamaan tulosta. Eli testiajan sisällä. Se ei muuttunut kuivuessaan tummemmaksi eikä vaaleammaksi.

Okei. :) Tee kuitenkin toinen testi, mä en luottais tohon. Minkä takia muuten plussaviiva on vääristynyt vinoon mutta kontrolli ei ole? Vaikea uskoa että varjo osuu vaan toiseen viivaan mut voihan se olla.

tosi ihanaa jos todella on plussa, varsinkin jos sitä toivot, mutta en ainakaan itse tuota vielä plussana pitäisi. Tee uusi testi, vaikka parin kolmen päivän päästä niin saat varmuuden. Itse en todellakaan luottaisi tuohon vaikka muut sanoisi mitä :)

[QUOTE="voikukka";25451981]Missä vaiheessa teit nämä testit? :) Siis DPO ?[/QUOTE]

Ei enää niin pienintäkään muistikuvaa. Todennäköisesti sinä päivänä, kun oli edes pieni mahdollisuus saada jotakin tikkuun piirtymään, ellei jopa päivää ennen, koska olen niin malttamaton ihminen. Eli oiskohan se sitten ollut 3-4 päivää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Eikun tee se testi jo tänään, jos sä toivot plussaa niin varmista se ennen kuin iloitset liikaa. Jos se ei sitten ookaan. Kyllä se näkyy jo tänään toisellakin testillä, jos tuo tosiaan on plussa, niin se on sen verran vahva että näkyy illallakin.

Vooi onnea! Samanlainen viiva kun itselläni n. 1,5 vuotta sitten! Alkoi itselläkin vilkkumaan niin viivat päässä kun tuota haaleaa ihmettä tuijotin etten uskonut todeksi ollenkaan... :D <3 voi onnea!

Yhteistyössä