Haalea viiva ovistestiin kp11/29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oilin perässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oilin perässä

Vieras
Niin eli tuli sunnuntaina kp 11/29 haalea viiva (kuitenkin ihan selkeesti huomattava) ovistestiin. Oviksen piti laskureireiden mukaan olla ke/to tällä viikolla. Tänään kun tein testin ei tullut enää mitään viivaa. Eli oliko ovis ohi jo silloin sunnuntaina?
Ehdittiin petipuuhiin lauantai yönä ja sitten su iltana.

Ketuttaa jos se Oili karkasi >:|

Ne on noita kotitesti.fi tilattuja testejä. Eli se ovis saattaakin olla sitten vielä edessä. No testailen joka tapauksessa vielä koko viikon :D
Tein niitä testejä su 3 (ensin aamupissasta ja sitten päivällä useamman tunnin odottelun jälkeen ja vielä illalla useamman tunnin jälkeen) ja kaikkiin tuli haaleat viivat. Ja tänään oon tehny nyt sit 2 ja kummassakaan ei ole mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja oilin perässä:
Ne on noita kotitesti.fi tilattuja testejä. Eli se ovis saattaakin olla sitten vielä edessä. No testailen joka tapauksessa vielä koko viikon :D
Tein niitä testejä su 3 (ensin aamupissasta ja sitten päivällä useamman tunnin odottelun jälkeen ja vielä illalla useamman tunnin jälkeen) ja kaikkiin tuli haaleat viivat. Ja tänään oon tehny nyt sit 2 ja kummassakaan ei ole mitään.

Niitähän nimenomaan EI testata aamupissasta. Lueppa ohjeet.

lukasehan mitä ne ohjeet sanoo. mammaksilta tilasin liuskoja minä ja niissä sanottiin muistaakseni et haamu tulee kummiskin ja sit vasta ovis ku se on yhtä tumma tai tummempi ku kontrolliviiva..

En ollu lukenu ohjeita juu :D mutta testasin myös eiaamupissasta :)
Lähinnä sitä mietin, että jos oili oli jo menossa pois niin voisko tuo haalea viiva tulla siitä?

Kun ei tiedä niin ei tiedä :/

Yhteistyössä