Hae Anna.fi-sivustolta

haamu ikkunassa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä pelotti kuitenkin, 07.06.2005.

1. pelotti kuitenkin Vierailija

Näin naisen heijastuksen näyteikkunassa. Nainen käveli minua vastaan, vaikka vastaan ei oikeasti tullut ketään. Katsoin taakseni eikä sielläkään ollut ketään. tien toisella puolella on tori joka oli tyhjä. Eikä nainen näyttänyt minulta itseltäni, ja oma heijastukseni oli ihan luonnollinen.

Nyt kysymykseen. Käytän migreeniin miranaksia ja nyt olen ottanut kipeään niskaan sirdaludia. Luuletteko että näky johtuu lääkkeistä. Onko muilla kokemuksia.

2. Nakke Vierailija

Joskus olen myös pelästynyt näyteikkunassa näkemiäni olemattomia heijastuksia. Sitten olenkin huomannut ettei se mikään heijastus ollutkaan, vaan näyteikkunan sisäpuolella oleva näytteilleasettaja.

3. ;) Vierailija

Optiikan lakien mukaan...jos tämä heijastus käveli sinua vastaan ja näit myös oman heijastuksesi, olivat nämä ""kuvat"" päällekkäin. Miten siis oma heijastuksesi saattoi olla luonnollinen ja miten erotit ne toisistaan?

4. pelotti kuitenkin Vierailija

siis se hahmo kulki minua vastaan kadulla. vaikka. olet kyllä oikeassa olin itse silloin ikkunaan päin. hahmo kulki oman kuvajaiseni takaa. :)
    yleensä kun olen syönyt sirdaludia näen liikettä juuri ja juuri näkökentän laitamilla. tämä oli eka kerta kun sellainen käveli vastaan.
    tai ehkä se sitten oli tavattoman kiireinen nainen, koska lähimpään porttikäytävään oli n.20m. kävin tarkastamassa ja etsin samalla jotain heijastavia pintoja mistä kuvaijainen olisi voinut tulla ikkunaan. en kuitenkaan löytänyt mitään.

kiva kuitenkin kun on jotain pohdiskeltavaa. kuten pitäisikö tarkastaa lääkitys.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri