Haamuja vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

torakka

Vieras
Aktiivista yritysta 2,5 vuotta, tuloksena yksi varhainen keskenmeno. Nyt clomit käytössä.
Mitähän nyt pitäisi ajatella: vihdoinkin tuli sunnuntaina, kp. 26 (24-25) plussaa raskaustestillä, tosi laimea viiva mutta jollain lailla näkyvä kumminkin. Kun viiva oli niin laimea olen sen jälkeen joka päivä aikana tehnyt testejä, mutta ei vaan viivat voimistu. Tänään tein sitten taas testin joka oli huomattavasti haaleampi viiva kun eilen. Eikö HCG pitoisuuden pitäisi nousta aika lailla tässä vaiheessa, jos kerta on normaali raskaus? Eihän raskaustestit tietysti mittaa HCG:n määrää, mutta eikö pitoisuuden noustessa myös viivan pitäisi voimistua? Rinnat tuntuu omituiselta, vessassa saa nousta koko ajan ja alavatsalla tuntuu kuukautiskipujen kaltaisia kipuja, eikä vuotoa siis ole tullut edelleenkään. Hedelmöityminen lienee tapahtunut ja raskaana olen kai, mutta onko nuo "haamut aina vaan" merkki kohdunulkoisesta raskaudesta tai alkavasta keskenmenosta?
Haluaisi plussasta iloita ja toivoa sen jatkuvan 9kk, mutta kaipa tässä joku menee pieleen kumminkin... tosi rasittavaa kun ei tiedä! :'(
Onko muilla kokemusta haamuista?

mulla haamu oli tuulimuna, mutta se ei kerro välttämättä mitään...monilla haamu vahvistuu ajan kanssa ja ovat olleet ihan normaaleja raskauksia.
odottele rauhassa nyt ainakin se viikko. sitten varmaan se raskaushormonikin on lisääntynyt, sanotaan että vaikka testi näyttäisi haaleaakin niin se on positiivinen... =) joten onnea toivotan kuitenkin :flower:

Kyllä se viiva voimistuu jos normaali raskaus. On tullut koettua se että ei lähtenyt voimistumaan ja eipä tullut lastakaan ja sen jälkeen sitten viivan voimistuminen ja lapsi :).

Voimia jos ei tällä kertaa tärpännyt!

Yhteistyössä