Haamujen haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Tein aamulla testin kun eilen oli niin etova olo, kylmä ja väsymys koko päivän. Ensi silmäyksellä näytti että olisi selvä nega, mutta sitten aamukahvin aikana otin uudelleen testin käteen ja kyllä se minusta haamu on...
Pitäisiköhän tehdä parin päivän päästä uusi testi ja sitten vasta kertoa miehelle?

Nyt päiväkahvin aikaan katoit testiä uudelleen? Eli testin tekemisestä on yli 10 minuuttia?

Silloin se on kyllä edelleen nega, monet testit tekee jonkinasteisen haamun kun annat olla jonkun aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Nyt päiväkahvin aikaan katoit testiä uudelleen? Eli testin tekemisestä on yli 10 minuuttia?

Silloin se on kyllä edelleen nega, monet testit tekee jonkinasteisen haamun kun annat olla jonkun aikaa.

ei siitä mennyt yli 10 min. Otin silloin kun tein niin vaan vilkaisin testiä ja saman tien menin hakee kupin kahvia otin kunnolla testin käteen ja harmittelin että miksi taas on vaan yksi viiva.... mutta, mutta, mutta sitten sieltä pilkottikin hyvin-hyvin vaalea toinen viiva...

Alkuperäinen kirjoittaja ma:
Mua suorastaan huvittaa nää jutut.... haamuja haamuja... :D Eikö malttas vähän, heti ollaan tänne kuvia pyytelemässä ja linkittämässä... heh heh

kyllä mä malttaisin, mutta mitä pitäisi odottaa... kuukautisia? niitä ei ole tullut synnytyksen jälkeen vielä kertaakaan.. jatosiaan on haamujen haamu (sen verran mitä palstalla olen seurannut ihmisten käsityksiä haamuista).

ja sit on näitä joitain jotka heti tyrmäävät haamut negoiksi,mullakin esikoisesta näkyi hailakan hailakka viiva reilun 10min jälkeen vasta ja raskaana olin!että toivon plussaa ap:lle!=)

Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
Onko kyseessä s-marketeista ja prismoista saatava testi? Niihin tulee haamun haamuja (eli ei punertavia edes) mitkä ei merkitse mitään..

Sieltäpä hyvinkin on ostettu. No kun mielestäni se punertaa ettei ole mikään viivan paikka........ Ja edelliset raskaudet olen myös testannut ko. testeillä eikä niissä tulkinnoissa ole ollut epäselvyyttä. Siis monta negaakin testannut. Ja olen siis ollut tyytyväinen ennen noihin testeihin, mutta nyt mietityttää.

Yhteistyössä