Haamuko vai mikä (sis. kuvan)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkerbelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tinkerbelle

Jäsen
30.07.2008
870
0
16
Tällainen tuli tänään, kp 24/28, hieman testiajan jälkeen:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3309188.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3309239.jpg

Kyseessä apteekin erittäin herkkä first signal -testi.

Kommentteja PLIIS hermoraunion tueksi, rakkaat kohtalonsiskot :)

Kyl mun mielestä plussalta näyttää =) Mutta, sulla on vielä noin pienet kp:t, että ota iha rauhassa... Ettei vaan ole kemiallinen tai tuu varhainen km :ashamed: Inhottavaa sanoa noin.

Onnea :heart: :flower: kuitenkin!

Ihania ootte...mä oon näien tikkujen kanssa NIIN kärsimätön, varsinkin kun meillä on tätä pikkukakkosta yritetty jo 7 kk...

Mitäs sanotte siitä kun tuo ei tullut testiajan sisään? Onko toivo täysin menetetty kun ei viiva tullut ohjeen mukaisessa ajassa?

tihrustamalla saa näkymään jotain... mut en kyllä tosta riemuitsis vielä. ehkä sitten kun sen viivan näkee niin ettei tartte valoa vasten kattella et näkyykö.

toivottavasti olis kuitenki se plussa. :flower: Niij a eiks toi 30min oo liian pitkä aika?

Ohjeiden mukaan pitäisi vartin sisään katsoa joo. Kyllä se vaalean lila viiva näkyy livenä selvästi ilman valoa vasten tihrustamista, siksi tulos onkin hämmentävä. Pitäisin ehdottomasti viivanpaikkana jos ei olisi värillinen. Olen nähnyt tosi monta viivanpaikkaa testeissä kun en ole ollut raskaana, ja nehän on aina värittömiä tai harmaita.

En vielä itse luottaisi liikaa tuohon, juuri siksi, kun viiva on tullut testiajan jälkeen. Mutta kyllä siinä väriä hieman on. Hämmentävää kieltämättä.

Laitathan tietoa tänne, jos teet uuden testin huomenna (tai myöhemmin)? haluan tietää kuinka tässä käy...

Toivotaan että muuttuu vielä plussaksi! =) Testiajan jälkeen tulleisiin haamuihin en luottaisi, itse kun olen niitä saanut eivätkä ole mitään merkanneet, niin kuin ohjeissa lukeekin.
Mutta ainahan sitä haluaa toivoa parasta.

Mä sanoisin enemmän viivapaikaksi... Ikävää sanoa kyl kieltämättä. Mutta sulla on niin pienet kp:t että oottele rauhassa. :) Ja jos on noin hento viiva niin sulla on kyllä TARKAT silmät :D :) Toivottavasti ois muhkee plussa parin päivän päästä.

Kiitos kommenteista, itsekin veikkaisin viivanpaikkaa vaikka selvästi lila onkin väriltään. Tein eilen uuden testin ja aivan identtinen haamu tuli testiajan jälkeen.

Täytyisi vaan jaksaa odottaa siihen asti että kuukautiset on myöhässä... :)

Yhteistyössä