Haamusta/vaaleasta viivasta tummaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plauh

Vieras
Harmittaa ja pahasti. Alkuviikosta tuli useampi haamu ja vaalea selvä toinen viiva kotitesti.fi:n herkkään liuskatestiin. Odottelin, että nyt olis tummentunut selvästi positiiviksi, mutta tänä aamuna viiva on oikeastaan entistä vaaleampi.

Onko mahdollista, että testi tummenee vasta esim. viikon päästä? Eli kuinka paljon hormonia se vaatii? Apteeekin kotitesti oli tiistaina selvä, mutta vaalea plussa. Esikoisesta tein vain yhden testin, joka oli haalea plussa, mutta se raskaus varmistettiin terveyskeskuksessa.

Iloitsinko liian aikaisin ja raskaus olisi mennyt kesken ihan alussa? Useamman testin tekeminen on ihan pyllystä...

Minä tein apteekin oman testin oisko ollu kp jotain 29/26-30 ja sain tulokseksi selkeän plussan, mutta oli puolta vaaleampi kuin kontrolli. Tein uuden testin rv 7+? (olin varma etten enää oo raskaan... :laugh: ) ja tulos oli samanlainen haalea viiva. Nyt menossa rv 26, että pakko siihen on uskoa. Tämmönen kokemus mulla, sitähän ei sitten voi tietää noista testiviivoista, että miten raskaus tulee päättymään loppujen lopuksi :hug:

Eipä tuosta ota oikein kiertopäivää selville. Edelliset kuukautiset oli yli 35 päivää sitten, mutta mihin sitä sitten vertaa, kun ei normaalia kiertoa vielä ole

Typeräähän tämä onkin... Ennen esikoisen plussaa en ollut tehnyt elämässäni yhtään raskaustesitä. Nyt kun yritettiin jo ennen kuukautisten alkua synnytyksen jälkeen, ostin parikymmentä liuskatestiä varastoon. Monta negatiivista tuli tehtyä, kun testasin varmuuden vuoksi parin viikon välein.

Nytkin piti vain varmistella, kun oli monta testiä kotona. Ja jotenkin mulla on tähän ikään asti jäänyt sellainen mielikuva, että testiviivat tummenevat jossain vaiheessa samanvärisiksi. Kaverillakin oli tullut aika raskauden alussa heti tumma viiva. Mutta eiköhän aika sen kerro. Inhottaa vaan elää tietynlaisessa välimaastossa, kun ei pysty täysillä uskomaan raskauteen.

Yhteistyössä