Haamuviiva - aihetta huoleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menkat 1-3 pvää myöhässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menkat 1-3 pvää myöhässä

Vieras
Kuukautiskiertoni on vaihdellut 28-30 pvää, ja nyt kiertopäiviä on takana 31. Mitään menkkaoireita ei ole ilmaantunut, mutta pari päivää on tuntunut painetta kohdussa sekä ollut valkovuotoa. Ekan raskaustestin tein eilen kp 30 ja siihen ilmestyi haamuviiva, tänään kp 31 ja taas haamuviiva.

Eikö raskauden pitäisi näkyä jo selkeästi testissä? Voiko haamuviiva olla viite siitä että pitäisi olla huolissaan (esim. joku muu aiheuttaa painetta kohdussa)?

Onko teillä kokemusta haamuista heti menkkojen ollessa myöhässä päivän pari? Miten nopeasti oikea raskaus tulisi näkyä?

Siis mitä tarkoitat haamuviivalla? Jos sait kaksi punaista viivaa niin se on plussa. Vaikka plussaviiva olisikin haaleaakin hasleampi, mutta kunhan se on punertava niin olet raskaana.

:D Niinkö? Minä olen luullut että se haamuviiva voi johtua vaikkapa tuulimunasta tai kemiallisesta raskaudesta... Voi jee!!! En voi uskoa tätä, yritystä takana 1,5 vuotta ja olemme jonossa lapsettomuusklinikalle... :D

Ap hyvä, tottakai haalea plussa voi johtua myös kemiallisesta raskaudesta tai tuuliminasta. Mutta aivan yhtalailla kyseessä voi olla myös raskaus. Siis tavallaan raskauksiahan nuo kaikki ovat, jokaisessa tapauksessa munasolu on hedeömöitynyt. Nyt sinun ei auta muu kuin toivoa parasta - viimeistään ultrassa saat sitten varmuuden! :) Onnea!

Ostin eilen digitaalisen testin ja tein sen aamuyöllä. Tulos, raskaana 1-2 vkoa... Apuaaa!!! Ihanaa!! Olen niin onneni kukkuloilla! Mieheni oli ihan onnesta ymmyrkäisenä, tässä huushollissa ei viime yönä todellakaan nukuttu! :D Nyt vaan toivotaan että raskaus etenee normaalisti.. Sanoin miehelle että ei kerrota vielä kellekään vaan katsotaan ainakin ultraan asti... Kiitos onnitteluista! En arvannut miten ihanaa on saada plussa!

• Tykkää
Reactions: Nanemone