Haarajoen eläinklinikka, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "koiruus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"koiruus"

Vieras
Onko kyseiseltä klinikalta kokemuksia? Hinnat näyttää olevan edulliset, mutta onko ammattitaitoa? Onko hinnat silmälumetta? Klinikkamaksu?

Isokokoisen nartun sterilisaatio siis kyseessä ja tuon sivuilla olevan hinnaston mukaan 270+kaulus ja tietenkin lääkkeet siihen päälle. Mutta jotenkin tuntuu, että ei voi pitää paikkaansa. Joten jos kokemuksia löytyy kyseisestä paikasta niin kertokaa :)

Tuleeko heillä klinikkamaksua?

Olen löytänyt vain positiivisia kommentteja tuosta klinikasta ja vahvasti näyttää siltä, että koira käydään heillä leikkauttamassa kunhan saadaan rahat kasaan :)

Muutaman kerran olen käyttänyt ja olin tosi tyytyväinen. Päinvastoin kuin
nuorilla 'tytteleillä', jotka perivät sikahintoja eivätkä osaa edes hommaansa. Eviran päätös on kateellisten kilpailijoiden masinoimaa. Voisin itsekin syyttää muutamaa isoa eläinlääkäriasemaa, kun eivät osannet homaansa ,mutta Pekka hoiti ne hyvin.

Tämä Pekka -eläinlääkäri on loistavin kaikista! Edellinen isokokoinen sekarotuinen susikoirani eli ko eläinlääkärin ansiosta 16 -vuotiaaksi. akupunktiot sai ja kaiken mahdollisen hyvän kohtelun ja hoidon.
Nykyinen saanut tavattoman hyvän hoidon (myös sekarotuinen susikoira, 50 kg) Ei parempaa eläinlaakäriä maa päällään kanna!
Onko jonkun ylijalostettu pikku fifi vinkaissut ja siitä sitten valitettu? Sattuu se ihmiselläkin esim tikkien poistaminen, hammaslääkärin operointi jne.

Manninen on ihan huippu lääkäri .käynyt jo useita vuosia hänellä. Kasvatan koiria niin koiria on käynyt monenlaista hänen luonaan. Koskaan ei ole ollut moittimista erinomainen lääkäri !!

Onko kyseiseltä klinikalta kokemuksia? Hinnat näyttää olevan edulliset, mutta onko ammattitaitoa? Onko hinnat silmälumetta? Klinikkamaksu?

Isokokoisen nartun sterilisaatio siis kyseessä ja tuon sivuilla olevan hinnaston mukaan 270+kaulus ja tietenkin lääkkeet siihen päälle. Mutta jotenkin tuntuu, että ei voi pitää paikkaansa. Joten jos kokemuksia löytyy kyseisestä paikasta niin kertokaa :)

Pekka Manninen aivan paras el.lääk.
Leikkasi koirani kun tuli märkäkohtu.
Tuhannet kiitokset siitä Pekalle ❤️

Yhteistyössä