Hääsuunnittelijat/kokit :D !!!! Ehdottakaa meille ruokalistaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
Mä en tiedä, ku vaihtoehtoja niin paljon... :(

Vihkiminen tapahtuu illalla klo:18:00 kirkossa ja n. klo:19:30 ollaan siirrytty juhlapaikalle.

Pitäskö jättää raskas ruoka vaan suosiolla pois? Ja tarjota jotain muuta siis kevyempää?

Hjelp!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
mä tekisin sellasta "tuhdinmpaa" pikkunaposteltavaa, esim: pikkupizzat, leipiä,salaattia(pastasalaatti?), patonkia yms

ei mitään pizzaa häihin. jotain muuta kevyttä syömistä. voileipä kakkua, kana/tonnikala salattia. tai jotain muuta kevyttä ruokaa

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja :
mä tekisin sellasta "tuhdinmpaa" pikkunaposteltavaa, esim: pikkupizzat, leipiä,salaattia(pastasalaatti?), patonkia yms

ei mitään pizzaa häihin. jotain muuta kevyttä syömistä. voileipä kakkua, kana/tonnikala salattia. tai jotain muuta kevyttä ruokaa

jos on niin maan pääl perinteinen ihminen ni ei kait sit, mut toi tonnikala ei oo kaikkien mielee... meillä ainakin häissä oli pikki-pizzoja, koska oli paljon lapsia-heille ja myös aikuisillekkin maistus

Mites olis sellanen, että jokainen saisi koota itse salattinsa lautaselle mieleisillään täytteillä? Eli teet yhteen kippoon perus salaatin ja sitten muihin kippoihin eri täytteitä siihen salattiin...
Kanaa, lämminsavulohta, fetaa, ananasta, marinoituja oliiveja ym...

Kyllä hieno illallinen tuohon aikaan olisi paras vaihtoehto. Ja saa kunnon juhlan tunnun, voileipäkakku häissä tuo tunteen ettei näihin häihin oo viitsitty panostaa vaikka se kakku tulee yhtä kalliiksi kuin illallinen.

Yhteistyössä