Häät peruuntuivat, sata vierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaikki hääjärjestelyt oli tehty, sata vierasta tulossa.
Edellisenä iltana tuli puhelu keskussairaalan infektio-osastolta: olette olleet tekemisissä henkilön kanssa, jolla on todettu tänään koronavirus. Täten perheenne joutuu kahdeksi viikoksi karanteeniin ja häänne on peruttu viranomaismääräyksellä.

Häät siis peruttiin. Mutta eniten tässä ihmetyttää se, että joku tosiaan meinasi järjestää isot häät, tämmöisenä aikana. Itse en olisi vieraana mennyt häihin.

Ei kyllä ole mitään neropatteja nämä ihmiset. Ei tällaisena aikana todellakaan järjestetä mitään massahäitä. Aivan oikein, että kävi vähän lompakon päälle.

Tuo pariskunta on ollut useamman vuoden yhdessä ja lapsetkin jo tehty, joten mikä idea oli edes yrittää tänä kesänä sadan vieraan hääjuhlaa? Jos on pakko päästä naimisiin niin maistraatissa voi kävästä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Meille tuli kesällä soitto päivää ennen meidän reissua, että lapseni on karanteenissa, koska on ollut lähellä koronapotilasta.
Kysyin tytöltä - ei kuulema ollut ollut.

No, en ollut jäämässä kotiin saatikka tyttöni. Kovasti inttivät ja puhuttivat tyttöä puhelimessa, laitoin kaiuttimeen. Tyttö sanoi moneen kertaan, että ei ole syytä epäillä tartuntaa. Sitten tämä hoitsu luurissa alkoi johdatella: ”sinähän olit siinä samassa porukassa näin ja näin kauan”, siinä vaiheessa hirtti kiinni ja otin puhelimen. Sätin hoitsun lapsen johdattelemisesta ja sanoin, että jos tyttö jää karanteeniin niin ilmoitan koko kylän ja viereisetkin kylät karanteeniin - onhan heillä korona koska minä niin väitän!?:sneaky:

Olipa sangen ammattitaidoton hoitsu! Käskin hänen esimiehensä soittaa minulle. Esimiehen kanssa saatiin asia selvitettyä, asiallisesti, eikä jääty karanteeniin.(y)

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä