Mä menin 14 vuotiaana lääkärille alapään kutinan ja mahd.hiivasienen takia, mutta lääkäri sanoi,että se on herpes.
En ollu kertaakaan harrastanu seksiä, mutta niin se lääkäri sanoi- herpes. Mut lähetettiin sitten viljelyyn, minkä tulos oli negatiivinen, mutta lääkäri sanoi,että se on silti herpestä. No otin sitten herpeslääkityksen ja söin kuurin ja se katos, kunnes pari päivää sitten havaitsin samat oireet: alapään kutina ja vähän "piilossa" ulommissa häpyhuulissa 2 ei mitenkään paisemaista kovettumannäköistä valkoista aluetta, jota olin pitänyt haavana.
No mä menin sitten tänään lääkärille ja sanoin,että mulla on uusiutuva herpes ja nyt kun oli eri lääläri niin antoi vaan reseptittömän voiteen nimen ja kun menin apteekkiin niin tajusin,että sehän on huuliherpeksen hoitoon. Eihän mulla voi olla sukupuoliherpestä. Mistä olisin sen muka saanut wc-pytystä!!??? No nyt ei kyllä yhtään auta. ostin bepanthenia ja huuliherpes voidetta ja käytin niitä HUULIHERPES VOIDETTA sukupuoliherpekseen- toimiikohan se? Huomenna varmaan koitan sitten gynelle. Mutta kyllä mua nyt surettaa tosi paljon jos mulla on HERPES! ja kun olin pienempi niin se lääkäri vaan oli etää joo sulla on herpes. ei mitään muuta nyt kun oon lukenu näitä juttuja tänään netistä niin tunnen oloni helvetin kusetetuksia!se lääkäri ei sanonu mitään mitä haittoja siitä on tai,että se uusiutuu tai että se on mulla koko mun elämän ja tuun tartuttamaan ihmisiä, joiden kanssa olen vaan "sulla on herpes"
mutta näyttääkö herpes edes siltä? valkoinen/harmaa? ei mitenkään rakkulamainen