Haaveautosi!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Jollei tarvitsisi miettiä hintaa, eikä perhettä, vaan saisit valita ihan semmoisen auton kuin haluaisit, niin mikä olisi haaveautosi?

Miulla ois kaks:

Ford Excursion hieman korotetumpana vaan
2005-Ford-Excursion.jpg

ja Pontiac GTO vm.69
1969_Pontiac_Gto_The_Judge-July25h.jpg

:heart:

Mun mieheni rakastais sua! Teillä on sama automaku. Mies on haaveillu jo pitkään tollasesta Pontiacista, mutta oon kieltäny ostaa tollasta rumaa koslaa meidän pihaan. :D

Itse haaveilen näistä uusvahoista Mineistä! :heart:

MiniCooperS.jpg

Datsun 100A, musta kiitos ja vaikka punaiset "tulenlieskat" maalattu sivuille..ja tietty musta ralliratti,karvaset penkit ja poppivehkeet :p :laugh:

Tosin Volvo Amazonkin olis aika ihq... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mun mieheni rakastais sua! Teillä on sama automaku. Mies on haaveillu jo pitkään tollasesta Pontiacista, mutta oon kieltäny ostaa tollasta rumaa koslaa meidän pihaan. :D

Itse haaveilen näistä uusvahoista Mineistä! :heart:

MiniCooperS.jpg

Meillä oli semmoinen 2000 vuoden Mini jonkun aikaa, melkoinen kanikoppi ajettavaksi, mutta hauska ja ihmiset tulivat koko ajan juttusille, kun sillä ajeli. Vaikea myytävä :D Nyt on uusi Mini, ei enää kanikoppitunnelma =)

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Jollei tarvitsisi miettiä hintaa, eikä perhettä, vaan saisit valita ihan semmoisen auton kuin haluaisit, niin mikä olisi haaveautosi?

Miulla ois kaks:

Ford Excursion hieman korotetumpana vaan
2005-Ford-Excursion.jpg

ja Pontiac GTO vm.69
1969_Pontiac_Gto_The_Judge-July25h.jpg

:heart:

Meillon toi ihan sama pontiac pienoismallina kirjahyllyssä.... :D Mies kai haaveilee semmosesta. Mutta saa haaveilla ja tyytyä nyt vaan pontiacin tila-automalliin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Datsun 100A, musta kiitos ja vaikka punaiset "tulenlieskat" maalattu sivuille..ja tietty musta ralliratti,karvaset penkit ja poppivehkeet :p :laugh:

:D Mun tädillä oli! Kirkkaan punanen, ja siinä ei ollu takapenkillä turvavöitä, eli lastenkin oli pakko olla edessä tädin kans kahdestaan liikuttaessa. Se oli symppis auto!! :heart:

Mulla on nyt Volvo v70 vm. 2001, mutta haluaisin ihan tuliterän sellaisen. Minusta se on ollut todella tilava ja käytännöllinen meidän perheelle.

www.aijaa.com/v.php?i=3568855.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

:D Mun tädillä oli! Kirkkaan punanen, ja siinä ei ollu takapenkillä turvavöitä, eli lastenkin oli pakko olla edessä tädin kans kahdestaan liikuttaessa. Se oli symppis auto!! :heart:

Joo..en tiiä miksi mutta jo teinistä lähtien oon halunnut semmosen..
Ehkä sitten joskus, kuhan nyt kortinkin sais eka..tai sitten kasvan aikuiseksi ja hommaan jonkun perheauton :)

Yhteistyössä